Mille viikoille saakka pelaisit sählyä?
Kerran pari viikossa olen ollut pelaamassa sählyä sekaporukassa, jossa muutamia hyviäkin pelaajia (=voimakkaita lyöntejä). Mille raskausviikoille saakka sinä uskaltaisit pelata joukon mukana?
Kommentit (3)
Mä pelasin futista johonki viikolle 15. En ois ehkä uskaltanu sählyä, ku siinä esim. laitoja päin kaatuminen vaarallisempaa. Futiksessaki lähinnä pelotti, et jos oikeen kunnolla lentää tai sitte nappis tulee mahaan. En usko, että kummassakaan sählyssä tai futiksessa se pallo ois mitenkään se vaarallisin. Eihän niistä yleensä tuu ku mustelma. Enemmän olisin tosiaan huolissani pahoista kaatumisista, jossa paikat voi revetä tai just vaikka laitaa päin kaatuminen.
Mutta riippuu toki varmaan siitäki, miten hyvin ite osaa kotrolloida itteään, että onko pakko mennä joka tilanteeseen täysillä..
toisen ultran jälkeen siis kerroin jo olevani raskaana eikä tuo sählyporukka enää oikein uskaltanut pelata kunnolla jos oli kentällä. Sekaporukassa pelasin minäkin ja joukossa oli näitä hyviä pelaajia joilla voimakkaat lyönnit ja kova vauhti muutenkin. En silti itse pelännyt satuttavani itseäni.