Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tuo raukka sinun lapsesi??? :((((((

Vierailija
10.10.2011 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/3-vuotias-loukkaantui-vakavasti-onnet…

Espoossa Lippulaivassa tapahtui onnettomuus!!!!!! :(

Tyttöparka!!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka! :(

Vierailija
2/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tapahtuu jotain pahaa, ja kaikki samanikäisen lapsen vanhemmat ryntäävät kiireen vilkkaa keksimään jonkin syyn, miksei heidän lapselleen ikimaailmassa voisi käydä näin. Psyyken suojamekanismi, jonka on tietenkin hyvä toimia, mutta jotenkin säälittävää, miten nykäänkin vielä ihmiset ovat näiden luontaisten, tiedostamattomien toimintamalliensa orjia. Sama pätee ihan jokaiseen ketä tahansa lasta kohdanneeseen ja jollain tasolla uutisoituun onnettomuuteen, seuratkaapa vaikka.

T. alan ammattilainen, joka alkaa vähitellen kyllästyä tähän syytöksiin naamioituun hätääntymiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omani, mutta käyn usein kyseisessä ostoskeskuksessa.

Vierailija
4/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran pitää olla tarkkana että rullaportaissa misä on liikkuvia osia ja rakoja ei voi näin käydä

Vierailija
5/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sentään vanhemmilta pois oteta! :) maailmassa tapahtuu onnettomuuksia ja paljon ja toivottavasti niille jotka syyttävät vanhempia! tulee opetus edes joskus..

Vierailija
6/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmissa vikaa, kun 3v LEIKKII rullaportaissa!

Vierailija
7/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei meidän lapset saa "leikkiä" liukuportaissa, ovat siis tykänneet istua portaissa, itse ollaan oltu vieressä, mutta enää ei saa.

Vahinkoja kyllä sattuu, ei tarvi heti vanhempia syyttää!

Vierailija
8/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti heti tuli mieleen, että olisiko maahanmuuttajien lapsi (ei sillä, että se tapausta mitenkään mukavammaksi teki). LÄhes poikkeuksetta vain ainakin meillä päin sellainen hyvin höveli lastenhoito on mamuilla. Pienet lapset leikkivät iltamyöhällä pihalla keskenään, vaikka vieressä vilkas tie, uimarannalla samoin parivuotiaat hilluvat vedessä vailla valvontaa jne.

Vierailija
9/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakoida vaaratilanteita. AIka moni tajuaa, että liukuportaissa on liikkuvia osia ja ne ovat vaarallisia niin lapsille, lemmikkieläimille kuin pienille ruumiinosille yms. jotka voivat jäädä jumiin ja murtua mekanismiin.

Jotkut eivät osaa yhtään ennakoida mitä voi tapahtuu, jos lasta ei kuljeta autossa turvavöissä. Ynnä sun muuta. Ei vaan mielikuvitus ja äly riitä.

Vierailija
10/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli tyttö yksin hengaamassa joten kuka hyvänsä oli mukana on täysin vastuussa.

Vierailija
11/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina todella tarkkana lasten kanssa rullaportaiden läheisyydessä koska pelkkä ajatus onnettomuudesta rullaportaissa hirvittää. Mutta on mullekin pari kertaa käynyt niin että oon vaatekaupassa hetkeksi pysähtynyt katsomaan vaatteita ja lapsi on jo muutamassa sekunnissa ehtinyt selän taakse rullaportaiden luokse. Saan joka kerta "paskahalvauksen" kun noin käy...

Vierailija
12/12 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vahdin 3-vuotiastani, ettei pääse tuollaista tapahtumaan. Ei ole kovinkaan työlästä tai vaikeaa. Vaatii vanhemmilta vähän tarkkaavaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän