Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka sanoo:

Vierailija
10.10.2011 |

"olen 100-prosenttisen varma, että mieheni ei petä".

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, ehta av-mamma.

Vierailija
2/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sitouduttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selässä. toivotaan, ettei vaan putoa kyydistä jossain mutkassa.

Vierailija
4/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee miehensä hyvin.

Vierailija
5/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen tyhmä ja naiivi, mutta niin kauan kuin ainakin luulen noin, ovat asiat hyvin.

Mieheni ei osaa valehdella, näen hänestä heti jos yrittää jotain salata. Aivan pienistäkin asioista, joten miksen sitten suuremmista?

Vierailija
6/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö sillä ole tärkeämpaa ajateltavaa kun tuollainen joutava.

Vierailija
7/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee itsensä täydellisen rakastetuksi ja suhteen voivan hyvin.

Vierailija
8/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh - kaikkien miehet eivät kulje kanki pystyssä koko ajan.

Joidenkin miesten libido on niin heikko ja moraali luja (ei mikään uskovainet tod.), ettei petä vaikka olisi mitä naisia ja mitä mahkuja.

Vierailija
9/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies petä.

Syitä tähän en teille kerro.

Vierailija
10/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh - kaikkien miehet eivät kulje kanki pystyssä koko ajan. Joidenkin miesten libido on niin heikko ja moraali luja (ei mikään uskovainet tod.), ettei petä vaikka olisi mitä naisia ja mitä mahkuja.

En minäkään uskonut aikaisemmin, että tällaisia miehiä on olemassakaan. Uusiosinkkuaikoina oven takana kolkutteli jos jonkinlaista perheenisukkia. Ajattelin myös, että kaikki pettää varmasti. Heh, sitten törmäsin tähän mieheen.

Nooh - tämä libidon heikkous näkyy sitten seksielämässämme. En tiedä kumpi parempi / :

Vierailija
11/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on nainen joka on miehensä kanssa 24/7 tauotta ja voi näin sanoa, että mies ei petä kun näkee tämän koko ajan,

Jos taas näin ei ole, niin sillin nainen tarkoittaa, että HÄN USKOO 100% että mies ei petä häntä. Mutta pettääkö niin sitä ei vain 100% voi tietää, ellei ole ihmisen kanssa koko ajan.

Vierailija
12/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi sanoa noin vain siksi, että on sitä mieltä ja hänestä tuntuu siltä ja on ihanan onnellinen ja varma liitostaan. Ei asia onko se sitten faktaa nyt tai kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
13/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen tyhmä ja naiivi, mutta niin kauan kuin ainakin luulen noin, ovat asiat hyvin.

Mieheni ei osaa valehdella, näen hänestä heti jos yrittää jotain salata. Aivan pienistäkin asioista, joten miksen sitten suuremmista?

Hänen ei välttämättä tarvitse valehdella mitään, voi vain jättää kertomatta ja se varasti onnistuu! Onnistui minultakin ja olen ihminen joka halveksii pettämistä ja en voi sietää valehtelua. No kävi niin, että petin ja jätin kertomatta. Koskaan en ole yhtään kertaa miehelleni valehdellut. Jos hän olisi kysynyt "oletko pettänyt minua koskaan" niin olisin joutunut myöntämään. Mutta ei koskaan kysynyt. Muiosta sinä kysyä meheltäsi!

Vierailija
14/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös valehtelua. Myös oikeussalissa.

Vierailija
15/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hän on onnellinen nainen.

Vierailija
16/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, todennäköisesti sillä menee joko tosi hyvin tai sitten tosi huonosti...

Vierailija
17/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ajattelen :)

Enkä ole nuori enkä naivikaan, mutta olen varmaan onnekas.

Ääneen en tuota julista koska se kuulostaa jotenkin...naivilta :D