Mitä ajattelet naisesta joka sanoo:
"olen 100-prosenttisen varma, että mieheni ei petä".
Kommentit (17)
Ehkä olen tyhmä ja naiivi, mutta niin kauan kuin ainakin luulen noin, ovat asiat hyvin.
Mieheni ei osaa valehdella, näen hänestä heti jos yrittää jotain salata. Aivan pienistäkin asioista, joten miksen sitten suuremmista?
Huoh - kaikkien miehet eivät kulje kanki pystyssä koko ajan.
Joidenkin miesten libido on niin heikko ja moraali luja (ei mikään uskovainet tod.), ettei petä vaikka olisi mitä naisia ja mitä mahkuja.
Huoh - kaikkien miehet eivät kulje kanki pystyssä koko ajan. Joidenkin miesten libido on niin heikko ja moraali luja (ei mikään uskovainet tod.), ettei petä vaikka olisi mitä naisia ja mitä mahkuja.
En minäkään uskonut aikaisemmin, että tällaisia miehiä on olemassakaan. Uusiosinkkuaikoina oven takana kolkutteli jos jonkinlaista perheenisukkia. Ajattelin myös, että kaikki pettää varmasti. Heh, sitten törmäsin tähän mieheen.
Nooh - tämä libidon heikkous näkyy sitten seksielämässämme. En tiedä kumpi parempi / :
kyseessä on nainen joka on miehensä kanssa 24/7 tauotta ja voi näin sanoa, että mies ei petä kun näkee tämän koko ajan,
Jos taas näin ei ole, niin sillin nainen tarkoittaa, että HÄN USKOO 100% että mies ei petä häntä. Mutta pettääkö niin sitä ei vain 100% voi tietää, ellei ole ihmisen kanssa koko ajan.
Ihminen voi sanoa noin vain siksi, että on sitä mieltä ja hänestä tuntuu siltä ja on ihanan onnellinen ja varma liitostaan. Ei asia onko se sitten faktaa nyt tai kymmenen vuoden päästä.
Ehkä olen tyhmä ja naiivi, mutta niin kauan kuin ainakin luulen noin, ovat asiat hyvin.
Mieheni ei osaa valehdella, näen hänestä heti jos yrittää jotain salata. Aivan pienistäkin asioista, joten miksen sitten suuremmista?
Hänen ei välttämättä tarvitse valehdella mitään, voi vain jättää kertomatta ja se varasti onnistuu! Onnistui minultakin ja olen ihminen joka halveksii pettämistä ja en voi sietää valehtelua. No kävi niin, että petin ja jätin kertomatta. Koskaan en ole yhtään kertaa miehelleni valehdellut. Jos hän olisi kysynyt "oletko pettänyt minua koskaan" niin olisin joutunut myöntämään. Mutta ei koskaan kysynyt. Muiosta sinä kysyä meheltäsi!
Mutta siis, todennäköisesti sillä menee joko tosi hyvin tai sitten tosi huonosti...
noin ajattelen :)
Enkä ole nuori enkä naivikaan, mutta olen varmaan onnekas.
Ääneen en tuota julista koska se kuulostaa jotenkin...naivilta :D
jahas, ehta av-mamma.