Huutonetistä! Laitanko neutraalin vai negatiivisen palautteen,kun tuote ei tullutkaan?
Jäänyt vissiin postin syövereihin,ja kun kerroin myyjälle,etten ole tavaraa saanut niin vastasi ettei voi asialle mitään ja että on lomalla.
Tästä aikaa n.kk,enkä ole vielä antanut palautetta kun toivon että se tavara postista löytyisi.
Arvoltaan se oli n.10€
Kommentit (11)
Tuntuuko peräti hyvältä, että olet maksanut tuotteesta jota et mahdollisesti ikinä tule näkemään?
Jos myyjällä olisi puhtaita jauhoja pussissaan, ottaisi hän varmaan asiakseen tehdä lähetyksen löytymiseksi jotain.
yritin postista kysellä,mutta kun en koko lähetystä ole nähnyt niin vaikeaahan se oli.
NEGA! Mistä tiedät onko myyjä edes koskaan lähettänyt tuota tuotetta?? Olen kuullut työni puolesta tuhansia kertoja että vedotaan aina tähän "posti hukkaa" juttuun, vaikka totuus on että se on oikeasti tosi harvinaista.
Nega tietysti ja myyjän pitää todistaa että on todella tuotteen lähettänyt.
Tuntuuko peräti hyvältä, että olet maksanut tuotteesta jota et mahdollisesti ikinä tule näkemään?
Jos myyjällä olisi puhtaita jauhoja pussissaan, ottaisi hän varmaan asiakseen tehdä lähetyksen löytymiseksi jotain.
kostonegoista,siksi kysyn.
Joillakin lukee ettei vastaa postin mokista,etten sitten tiedä olisinko oikeutettu antamaan negaa siinä tapaukseksessa.Tällä ei tosin lukenut.
NEGA! Mistä tiedät onko myyjä edes koskaan lähettänyt tuota tuotetta?? Olen kuullut työni puolesta tuhansia kertoja että vedotaan aina tähän "posti hukkaa" juttuun, vaikka totuus on että se on oikeasti tosi harvinaista.
Nega tietysti ja myyjän pitää todistaa että on todella tuotteen lähettänyt.
mielessä kun oli niin halpa tuote,vaikka perustelut halpuudelle oli ihan ok.
Uutena tämä tuote maksaa n.30€ ja 2€ sen ostin+postarit.
että joku huutismyyjä tarjoaa ostajalle aina lähetystä niin että siinä tulisi se lähetystunnus, jolla voi seurata netistä postin sivuilta paketin kulkua. On tietysti kalliimpi kuin kirjelähetys. Tämä myyjä kertoi että ylläri pylläri, kukaan ei koskaan halua maksaa kalliimmasta lähetyksestä...
jos myyjä tekee myös katoamisilmoituksen ja asiallisesti osoittaa olevansa huolissaan kadonneesta tuotteesta.Ei se oikeasti ole myyjän vika jos katoo mut pitää ottaa huomioon et postin katoaminen on todella harvinaista.Mulla on yli 200 myyntiä takana eikä yksikään ole kadonnut ja vain yhdestä paketista on aikoinaan mennyt 1 lasi rikki.Laseja oli 6.Kun ostaja ilmoitti rikkimenosta tarjouduin maksamaan yhden lasin hinnan takasin johon hän heti vastas ettei tarvitse kun niin rehellisesti ja aidosti tarjouduin.
Vaadi myyjältä selvitys ja kirjallinen kopio katoamisilmoituksesta kun hän palaa lomalta,jos kieltäytyy anna nega.
Katsoitko hänen palautteet?JOiltakin myyjiltä löytyy enemmänkin "kadonneita".
ja katoaa vähintää yhtä paljon, joten kyllä Itella myös kadottaa tavaraa.
siksi en antaisi negaa. Itse olen tehnyt huutiksessa kohta 4000 kauppaa ja olen huomannut ihan lähettäjänä, että varsinkin maksikirjeitä joskus häviää (kaikki ovat tosin aina löytyneet katoamisilmoituksen teon jälkeen, mutta aikaa saattaa kulua jopa 1-2kk!).
Ainahan on olemassa se mahdollisuus, että myyjä huijaa, mutta paljon todennäköisempää on, että hän on postittanut tuotteen eli tehnyt kaiken minkä voi, joten miksi hänelle siitä kuuluisi nega tai edes neutraali? Itse vastaavassa tapauksessa tekisin katoamisilmoituksen ja/tai palauttaisin esim.puolet hinnasta.
siksi en antaisi negaa. Itse olen tehnyt huutiksessa kohta 4000 kauppaa ja olen huomannut ihan lähettäjänä, että varsinkin maksikirjeitä joskus häviää (kaikki ovat tosin aina löytyneet katoamisilmoituksen teon jälkeen, mutta aikaa saattaa kulua jopa 1-2kk!).
Ainahan on olemassa se mahdollisuus, että myyjä huijaa, mutta paljon todennäköisempää on, että hän on postittanut tuotteen eli tehnyt kaiken minkä voi, joten miksi hänelle siitä kuuluisi nega tai edes neutraali? Itse vastaavassa tapauksessa tekisin katoamisilmoituksen ja/tai palauttaisin esim.puolet hinnasta.
ei ole ottanut yhteyttä,esim. "oletko pakettisi jo saanut?"
kysely kadonneesta lähetyksestä, sinä vastaanottajana et voi sitä tehdä. Negan laittaisin jos ei tee asian hyväksi mitään eikä palauta rahoja.