Antti Tuiskuhan on oikeastaan aika ihana!
7-vuotias poikani on tykästynyt Tuiskun musaan ja ollaan oltu kesän ja syksyn aikana parilla Antin keikalla ja täytyi sanoa, että itse odotinkin sitä toista aivan erilailla kuin tiesin mitä tuleman pitää. Ja mielelläni kuuntelen uusinta levyäkin. En ole mikään popin suurkuluttaja, ja aina suhtautunut vähän varauksella poppareihin, mutta himputti kun toi Antti onkin ihana, energinen ja todella mahtava esiintyjä. Tv:ssä kun olen nähnyt Antin haastatteluja, niin olen kyllä aina pitänyt häntä myös fiksuna. Mutta musiikki ei jotenkin ole uponnut tai sitten en vai ole oikein päässyt tuohon poppismaailmaan sisälle kuin vasta nyt poikani innostuksen myötä... mistä lie innostuksensa oikein löytänyt?
Oonkohan ainoa päälle kolmekymppinen Antti-fani?
Kommentit (8)
Käytiin mekin tyttären kanssa keikalla ja tosiaan siellä oli ihan laidasta laitaan eri ikäisiä ihmisiä. Lähinnä tietty naisia, ja miltei kaikki selkeästi faneja.
olen jo 47-vuotias ja tykkään myös Antista. Erinomainen esiintyjä, jolla on taito saada yleisö mukaansa. Lavakarismaa on, vaikka muille jakaa! on helposti lähestyttävissä ja ystävällinen yleisölleen. Kauhean kiva poika!
Vannoutunut rokin ja hevin kuuntelija, ja sit hurahtaa Antti Tuiskuun:) On tosiaan sydämellinen persoona ja antaa kaikkensa siihen mitä tekee. Kunnioitettavaa.
Täällä kans yksi vannoutunut metalheart, joka on hurahtanut ihanaan Anttiin :) Muistan hänen idols-aikanaan kun olin "true-angstigootti", niin dissasin Anttia ihan periaatteesta, mutta sittemmin on pitänyt syödä sanani! Ei se musiikki mun mieleen ole, mutta vaikuttaa todella symppikseltä tyypiltä joka on taitava omalla alallaan ja arvostan sitä!
Ja se oli TTK:ssa niiiiin hyvä :)
tykkään Antista ihan kypällä. Ja jopa mieheni tykkää yhdestä hänen biisistään ja tätä ei tietenkään julkisesti tunnusta.
Miten jotkut ei ole tätä vielä ymmärtäneet?
T. 28v Antti fani :)
olleena voin vain todeta: Antti on tosiaan aika ihana! Show aikoinaan Siljalla oli tosi hieno, ja sekä äidistä että pojista tuli faneja.
ja kyllä siellä oli porukkaa ihan 5-vuotiaista mummoikäisiin. Ja paljon oli ihan aikuisia naisia naisporukalla. Joten et ole ainoa kolmekymppinen fani :)