Oletteko kuulleet Cambridge-ohjelmasta
että sillä saattaa mennä maksa ja munuaiset pilalle?
Itse olen kuullut nyt ainakin kolme kertomusta siitä, mm. että yhdellä on maksa lakannut lähes toimimasta, toinen on dialyysissä. Lääkärit väittää että johtuu juuri tästä dieetistä. Molemmat näistä naisista laihduttaneet todella paljon tällä ohjelmalla.
Mutta kumma kun siitä ei sitten varoitella...?
Kommentit (7)
Kyseistä ohjelmaa on kehitetty ja tutkittu 60-luvulta asti. Se on käytössä yli sadassa sairaalassa ympäri maailman ja on muuten ollu Suomen lääkäriseuran lääkäripäivilläkin esittelyssä... Luulenpa, että joidenkin lääkäreiden into päivittää tietouttaan on hieman hukassa... Onhan tämäkin varmaan jotenkin mahdollista mokata, jos laihduttaja esim. salaa ohjaajalta että käyttää sellaisia lääkityksiä, jotka pitäisi ottaa huomioon ruokavalion suunnittelussa...
kyseisellä kuurilla -20kg, ja vielä olisi urakkaa edessä.
Mutta alkoi kyllä mietityttämään, en kyllä haluaisi sisuskalujani pilata! Ennemmin pysyn terveenä läskinä, kuin olen lopun ikääni munuais-/ maksapotilas.
ap
Herbalife-kuuristahan oli aiemmin tällaista juttua.
Cambridge-kuurin aikana. Siihen sen lopetin. Nyt kuukautiset on palanneet, mutta olemme yrittäneet vauvaa mutta en ole tullut raskaaksi. Kaksi ensimmäistä lasta on saaneet alkunsa ns. kerta laakista. Nyt pelottaa että kuuri on tullut jotain vahinkoa..
Oisko kukaan muu kuullut tällaisesta?
ap
Itse olen vielä soveltavalla kun imetän, mutta heti kun loppuu imetys, alkaa ketoosi. Oikeen ootan sitä!
että alan tuolle kuurille kun lopetin nyt vihdoinkin imetyksen. :( Mun äiti on laihduttanut ko. ohjelmalla noin 15 kg ja on ollut tosi tyytyväinen, juuri kävi verikokeissa ja kaikki arvot olivat loistavia.