Rehellinen Gallup joka vaatii harkitun vastauksen :D!
Kummasta voisit luopua TOTAALISESTI kahdeksi vuodeksi?
:D
seksistä vai suklaasta??? :D
ketjua saa jatkaa jos keksii vastaavia ^^
Kommentit (28)
Pystyisin kyllä luopumaan seksistäkin.
oman käden kivaa? Eli ei siis edes masturbointia? Jos tarkottaa niin tosiaan pahan heitit =D
Hmm...mutta joo...tuossa tapauksessa luopuisin suklaasta.
Jos ei, niin sitten seksistä, koska sen voi korvata oman käden kivalla. Suklaa...noh, olen riippuvainen siitä =D
Ennen olin siihen koukussa, mutta yhden joulun jälkeen on enää parina harvana kertana maistunut.
seksistä helpommin, jos seksiksi ei lasketa itsetyydytystä.
ei tekisi tiukkaakaan. Nimim. vuosi selibaattia jo takana...
Jos soloseksi lasketaan mukaan niin tulee kyllä tosi vaikea valinta. Ehkä olis pakko valita suklaa jo senkin takia että seksin menettämisen lisäksi voisin menettää mieheni.
suklaasta. En ihan ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kaikkien naisten muka pitäisi siitä tykätä tai peräti olla ns. riippuvainen.
en tosin ole kunnon seksiä saanutkaan vuosiin että sikäli olen jo siitä seksistä luopunut.
itsekkin pystyisin molemmista luopumaan. mutta en tosiaan sooloseksistä kuitenkaan *virn*
sitä tulee unissaan orgasmeja jos ei oo saanu vähään aikaan...:P
onko se muuten normaalia?
ex-miehen kanssa selibaattia kesti 2v. syystä siis ex.
Viinistä ja kahvista vaikeempaa (raskaus- ja imetysaikana onnistui noikin)
Seksiä ilman voin olla aivan helposti, en edes muista koska sitä on viimeksi ollut, enkä muista koska olisin viimeksi halunnut seksiä. Suklaasta en mielelläni luopuisi, mutta ei sekään mahdotonta olisi.
Molemmista voin luopua ihan helposti.
Suklaasta, tietenkin! Sikäli helppoa, että olen luopunut jo ajat sitten, mulla kaikki lahjaksi saadut suklaat vanhenee päiväyksistään ellen ole muistanut antaa niitä eteenpäin. En syö mitään makeaa.
Sen sijaan seksi on parasta juuri nyt nelikymppisenä ja tästä en luovu!!
Suklaata olen syönyt viimeksi n. 10v sitten ja seksiä harrastan kahdesti päivässä.
Suklaasta luopuminen...suklaalle allerginen vastaaja.
Mutta jos pitäisi valita SEKSIN ja KAHVIN välillä niin sitten olisi jo vaikeaa :)
Mielellään luopuisin.