Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin "huollatte" itseänne?

Vierailija
09.10.2011 |

Aamuvuorosta töistä tullessa pitää ruveta puuhaamaan ruokaa pöytään. Sit tenava ehkä harrastukseen, jos on semmonen päivä tai jotain kotihommia tai ehkä molempia. Tai sit käyn mahdollisesti kaupassa ja mies hoitaa kotihommat + kahden muun tenavan hoidon.

Iltavuoroon mennessä, vien muksut vasta puoliltapäivin hoitoon ja aamupäivä menee niissä kotihommissa/lasten ulkoilutuksessa/muuten lasten kanssa touhutessa.

Iltaisin menee ainakin aikaväli 19-21 iltapalojen, hammaspesujen, iltapesujen ja iltasatujen kanssa puljatessa ja ehkä seuraavaa aamua valmistellessa, jos tarvii kasiksi töihin mennä. Paitsi kun mä olen iltavuorossa, jolloin mies laittaa lapset nukkumaan. Itse olen kotona vasta ysin jälkeen.

Koirakin lenkitetään jossain välissä. Välillä mies, välillä minä.

Kun olen saanut tenavat unten maille, jaksan korkeintaan käydä suihkussa itse. Hiusvärikin on kököttänyt kaapissa ties miten pitkään, mutta ikinä ei tunnu olevan rakosta, että olis aikaa laittaa väri päähän asti. Kinttukarvatkin rehottaa, kun en viitsi kymmeneltä illalla virua suihkussa yhtään kauempaa kuin on pakko.

Viikonloppuisin nyt ehkä olis joo. Mutta tähän aikaan vuodesta mies on toisen päivän ainakin hirvimettällä. Ja tänä viikonloppuna toinen päivä meni synttäreillä ja pihahommissa... (Viikolla pihatöitä ei pahasti ehdi tehdä.

Herra tietää milloin seuraavan kerran voisin ehkä keksiä jostain rakosen, että pääsis ees kampaajalle. Tukka on lähinnä toisestä päästä päässä kiinni. Mallia ei oo ollut vissiin ihan toviin enää havaittavissa.

Puhumattakaan nyt mistään eksoottisemmista jutuista kuten kasvonaamioista (ei mulla varmaan ees oo yhtään putelia, jossa olis päiväystäkään jäljellä...) tai kynsien laittamisesta... (Sakset käteen ja lyhyeks vaan...)

Ja sit kummastellaan, kun äidit on niin rupsahtaneita... Mä en oikeastaan ihmettele enää.

Meneehän tää nyt näinkin, mutta jossain vaiheessa olis kiva taas näyttää vähän... kivammaltakin... (miehen haluihin ei tää rupsahdus ole - ikävää kyllä - vaikuttanut tippaakaan ;P)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein samanlainen ohjelma kuin sulla ap, mutta olen töissä aina 6-14.30. Töiden jälkeen hakee kuopuksen hoidosta, kotona tsekkaa koululaisten läksyt ja muut puuhat, laittaa ruuan, kuskaa harrastuksiin, sit onkin iltapala, pesut ja pisut ja nukkumaan.. laittaa seuraavan päivän kamat kaikille valmiiksi, hoitaa firman (mies yrittäjä) paperihommia, laskuja jne.. Itse suihkuun just klo 22 jälkeen, nukkumaan ja herätys onkin 5.15..

Sit tosiaan miehen extrapitkät työpäivät, ei mitään apua sieltä. Viikonloppuisin väh. 1 päivä jänismetsällä. Ja sit ollaan vielä tukiperheenä eli meillä on 1 vkl/kk yksi ylimääräinen lapsi. Heh, pitikin ruveta...

Jalkahoito, sheivaus, kynnet, ihonhoito... kaikki jää tekemättä. Kunnes sit kantapäät on niin halki, että veri tirsuu, on pakko tehdä jotain..

*vali vali vali*

*huoh* =0)

Vierailija
2/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistissa tuokin aika jollon työtä heidän kanssaan oli enemmän. Itse tein kanssa kaksivuorotyötä, sillä erolla että joka toinen viikonloppu vain vapaa. Alussa vein lapsia tarhaan vasta n. klo 10 mutta myöhemmin jo klo 9. Töihin kuitenkin vasta klo 14 iltavuoroihin. Näin ollen aikaa jäi aamupäivästä huoltaa kotia tai juosevia asioita. Tuo oli minun henkireikäni että jaksoi sitten muuten hoitaa lapset ja työn. Aamut töissä olivat niin rankkoja etten monesti jaksanut muuta kun hakea lapset tarhasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla