Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko päänahan kuivuminen johtua raskaudesta?

06.11.2005 |

nyt rv 5+1 ja jo reilun viikon on päänahkaa kutissut ja kuivanut. Syönyt olen normaalisti enkä uusi hiustuotteita ole ostanut.

Voiko tämä johtua siis raskaudesta että päänahka kuivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on molemmissa raskauksissa kuivunut päänahka.

Syytä en tiedä.

Pikkunen 16+4

Vierailija
2/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että päänahkaa kutittaa ja siellä tuntuu olevan ihan selviä kuivia kohtia. Samoissa menen kuin sinäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin lämpötilojen vaihtelut ovat suuria, kuten juuri syksy ja talvi. Raskaana tai ei=)

Vierailija
4/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siis tähänkin. Itsellä tuntuu, että hiukset eivät rasvoitu läheskään niin helposti kuin normaalisti. En meinaa millään ymmärtää kun eivät näytä eivätkä tunnu likaisilta useammankaan päivän jälkeen. Tosin tuo liikkuminenkin on ollut lähes koko ajan niin heikkoa, että ei pääse hiki tulemaan. Mutta kyllä mulla ennen siltikin hiukset rasvoittuivat ns. normaalisti vaikken olisi sen kummempia urheillut. Päänahka välillä tuntuu kuivalta, mutta nyt olettaisin sen liittyvän vuodenaikaan, jolloin muutoinkin mulla päänahka kuivuu. Varsinkin talvella koko iho kuivuu herkästi, on helpommin kutiava ja vaatii rasvausta. Saas nähdä kuin käy kun tää pikkuinen muutaman viikon sisällä pullahtaa ulos täältä masusta.