MIKSI en osaa nauttia tästä päivästä? Sunnuntaimasennus taas iskee :(
Olen siivonnut ja ruoka tehty,nyt voisin vaan hyvällä omatunnolla istua sohvalle ja nauttia siitä ettei mihinkään tarvitse mennä eikä mitään tarvitse tehdä mutta ei,tässä vaan mietin huomista työpäivää ja kaikkea muuta paskaa ja fiilis on todella ankea!
Kommentit (10)
sunnuntaisin ja se pilaa mun lepopäivän.... nytkin lähden työpaikalle, kun en saa aikaiseksi kotona tehtyä mitään.
Sama juttu, sunnuntait on ihan mälsiä, tylsiä ja turhia päiviä. Ei osaa nauttia ei.
ei-ohjelmoitua toimintaa kuin vain yhden päivän tai muutaman tunnin iltapäivästä että ihan oikeasti voisi alkaa ottaa rennosti ja alkaisi palautua arkirutiineista. Jos on koko ajan ollut liikkeessä ja touhukas, sitten kun pysähtyy on lähinnä tyhjä olo. Älä tunne syyllisyyttä.
Siksi olenkin mielelläni töissä sunnuntaisin. Hyvän palkankin saa. Tosin niin haluaa olla muutkin joten aina ei voi olla :)
terv sh
joka etsii reittiään ulos suolesta.
Toivottavasti tämä metafora auttoi sinua.
Tehdään jotain kivaa perheen kanssa tai tavataan ystäviä tms. Jos mä vaan olisin koko päivän, niin en mitään muuta ajattelis, kun sitä, että kohta on ilta ja yö ja sen jälkeen maanantai.
Olen siivonnut ja ruoka tehty,nyt voisin vaan hyvällä omatunnolla istua sohvalle ja nauttia siitä ettei mihinkään tarvitse mennä eikä mitään tarvitse tehdä mutta ei,tässä vaan mietin huomista työpäivää ja kaikkea muuta paskaa ja fiilis on todella ankea!
on keskitetty lasten harrastukset sunnuntaille..ei tarvii viiikolla joka ilta johonkin juosta töitten päälle..turhake koko sunnuntai=)
ilman sunnuntaipäiviä en jaksaisi koko viikkoa. Kuuntelen hengellisiä ohjelmia radiosta ja hengellistä musiikkia. Sunnuntaissa on semmoinen pyhän tuntu, mitä ei ole muissa päivissä. Sunnuntaina ei tehdä töitä eikä harrasteta. Silloin saa tehdä sitä mistä nauttii.
vaikea nauttia sunnuntai-päivistä. Olisi ihanaa, jos joskus olisi työ, mikä ei stressaisi sunnuntaisin. Nyt olen äitiyslomalla ja nautin sunnuntaista kybällä.