Nettideittiasiaa! Pitäisikö tuhlata 30 euroa
ja laittaa deitti-ilmoitus match.comiin? Sinkkuelämä tympii ihan tosissaan ja haluaisin löytää elämänkumppanin. Arkielämässä potentiaalisten miesten tapaaminen on aika hankalaa, päivät menevät töissä ja sitten kotipuuhissa.
Onko kenelläkään kokemuksia? Millainen olisi hyvä ilmoitus? Suomi24 olen joskus kokeillut ja ihan ok kokemukset siitäkin jäi, mutta nyt mietin tuota maksullista vaihtoehtoa.
Kommentit (15)
Uskoisin, että maksullisissa nettideittipalveluissa ihmiset ovat enempi tosissaan ja vitsinä mukaan lähteneitä vähemmän. Ja tahtoohan sitä miehen, joka on nähnyt edes sen summan verran löytääkseen sinut!
Itse löysin itselleni rakkaan miehen e-kontaktin kautta, raastavan etäsuhteen kylläkin, toistaiseksi.
En ole koskaan kuullutkaan? Onko tuo se seksinhakusivusto?
jos olisi linjoilla nettideittailun asiantuntijoita :)
tänään oli palkkapäivä. Sanokaas nyt av-raati alanko metsästää munaa (kun kerran edellisen mielestä olen säälittävä munahaukka) maksullisella ilmoituksella :) Ap.
..maksullisuus varmaan karsii sellaisia "kokeillaan nyt tätäkin" -tyyppejä mutta mitenpä sitä voi sanoa, mitä löydät. Sehän riippuu kriteereistäkin ja monesta asiasta.
että ne tyypit, jotka ovat valmiita maksamaan lystistä, olisivat jotenkin motivoituneempia ja enemmän tosissaan asian suhteen... Tämä on kyllä vain mutu.
että ne tyypit, jotka ovat valmiita maksamaan lystistä, olisivat jotenkin motivoituneempia ja enemmän tosissaan asian suhteen... Tämä on kyllä vain mutu.
"Maksaahan moni mies huoristakin enemmän."
- miten liittyy koko aiheeseen..
Laitoin viime viikolla kokeeksi profiilin tuonne e-kontaktiin (en siis maksanut mitään) ja valehtelematta 85% mun profiilissä kävijoistä/kuvaa pyytäneistä/flirtin lähettäneistä on vähintään 10 vuotta mua vanhempia tai sitten röökaavia työttömiä/amispellejä, jotka ei osaa kijoittaa edes pientä esittelyä itsestään. Tästäkö sitten pitäisi maksaa?
Juu ei tuolle palvelulle, taidan kokeilla Suomi24 jos sieltä sattumalta löytyisi joku helmi.
kokeilin ensin match.comia, sitten päädyin suomi24:seen, match.comissa ei ollut tarpeeksi porukkaa, suomi24 toimi paljon paremmin.
joista toinen oli omistushaluinen ja pipipäinen. Ystäväni taas löysi ihan mahtavan miehen.
Ilmaisista deiteistä ei löytynyt mitään ja nyt löysin miehen ihan vaan ollessani yksin yökerhossa. Mä veikkaan sen olevan potentiaalisesti tehokkain tapa löytää miehiä.
Nettideiteissä on paljon kuraa!
Vierailija kirjoitti:
ja laittaa deitti-ilmoitus match.comiin? Sinkkuelämä tympii ihan tosissaan ja haluaisin löytää elämänkumppanin. Arkielämässä potentiaalisten miesten tapaaminen on aika hankalaa, päivät menevät töissä ja sitten kotipuuhissa.
Onko kenelläkään kokemuksia? Millainen olisi hyvä ilmoitus? Suomi24 olen joskus kokeillut ja ihan ok kokemukset siitäkin jäi, mutta nyt mietin tuota maksullista vaihtoehtoa.
Seuraa jokaiselle on myös yksi hyvä vaihtoehto. Se on vähän edullisempi deittipalvelu ja sieltä löytyy paljon porukkaa joka puolelta Suomea.
Itselläni kuukausi match.com:ssa toimi niin hyvin, että löysin sieltä itselleni puolison. Vaati luonnollisesti itseltäni aktiivisuuttakin.
Maksullisuus karsii pois pahimmat juopot, seksin perässä vonkaajat ja spämmääjät. Jos tarjonnan määrä onkin jotain ilmaispalvelua pienempi, niin ehkä se rima sitten vastaavasti on vähän korkeammalla.
Uskon että sieltä löytyy paremmin.