Nykyinen mies valehteli exälle soittelusta
Miten itse reagoisitte?
Kävi ilmi että oli soittanut exälleen vaikka ollaan sovittu että ei vastata sen puheluihin kun se soittelee milloin mistäkin (tekee asiaa).
Tiesin että ex on soittanut (vanha kuvio, ensin laittaa viestin ja sitten soittaa myöhemmin, tätä tapahtuu jatkuvasti) ja arvasin että soittaa. KUn sitä soittoa ei kuulunut niin tajusin että mies on jossain välissä sen kansssa jutellut. Pienen tivaamisen jälkeen myönsi asian.
Mua suututtaa ihan kauheasti, miksi miehen piti minulle valehdella?
Kommentit (9)
miehesi johonkin luonnottomaan sopimukseen että ei soitella?
Miksi pitää rajoittaa toista? jos sulle ei käy tämä että mies soittelee exän kanssa niin sinäkin voit vetää omat johtopäätökset!
Vai onko jotain valtataistelua?
hän tuskin vastaisi puheluihin, eikö? Taidat nyt olla tämän asian kanssa aika yksin, parasta kasvaa vain isoksi tytöksi ja tajuta, että miehellä on muutakin elämää kuin vain sinä.
etkä määräillä hänen ihmissuhteitaan. Jos et usko hänen rakastavan sinua, on vika kyllä jossakin syvemmällä kuin puheluissa.
Hänen exänsä vaan soittelee jatkuvasti ja se häiritsee meidän suhdetta. Siksi on sovittu että vastataan vaan silloin kun oikeasti olisi asiaa. Exälle on ilmoitettu asiasta mutta ei usko.
Mutta ex soitteli nytkin ihan joutavasta asiasta (lapsen huoneen maton väristä..) ja mies oli soittanut takaisin. Sitten mies vielä valehteli ettei ollut missään yhteydessä.
jos oletkin mun exän nykyinen, ainakin yhtä tyhmä.. taidankin soittaa exälle huomenaamulla kysyäkseni laitanko lapselle siniset vai punaiset sukat jalkaan.
Anna miehen puhua, jos jaksaa krran jauhaa. Tuskin hän kesken lemmentuokioidenne kuitenkaan puhuu maton väristä puhelimessa.
Meitä molempia se häiritsee.
Kaiken lisäksi ex on jo uudelleen naimisissa tahollaan ja heillä on jo yhteisiä lapsiakin. En ymmärrä miten joku ees viitsii kahden pienen lapsen kanssa vielä soitella entiselle miehelle häiritäkseen hänen nykyistä parisuhdettaan. Luulisi olevan muuta tekemistä.
ap
sen siitä saa kun ottaa toisen jämät
Mikäli miestä ei exän soittelu häiritsisi niin hän ei yksinkertaisesti vastaisi puheluihin kuten olette sopineet. Vaikuttaa sille ettei miestäsi häiritse vastata exän puheluihin ja tässä asiassa olet siis yksin. EN kyllä ymmärrä mikä sinua asiassa häiritsee jos nytkin asia oli liittynyt lapseen? Taidat peilata omaa epävarmuuttasi suhteesta, mutta usko pois, exän vika se ei ole. Vielä kun ex selvästi elää omaa elämäänsä oman miehensä kanssa niin mitä sinulel oikeastaan kuuluu mitä ja msitä lapsiin liittyvistä asiosita lapsen vanhemamt keskenään juttelevat?