Mitä teidän supermiehet ovat tänään tehneet?
Tämän mamman supermies on leikkinyt todellista neitojen auttajaa. On ripustanut pyykkejä kuivumaan (siellä ne on rytyssä telineellä), laittanut aamupalaa (margariinia työtasolla, keittiönpöydällä, lattialla, kaapin ovessa ja jääkaapin seinissä), raahasi imurin ja rupesi imuroimaan (150€ arvoinen maljakko putosi, kun imuroi myös kirjahyllyn sisustaa),
Ikää supersankaria leikkivällä on 4v.
Kuka tahtoo poikani vävypojakseen?
Kommentit (14)
luoja miten olette idiootteja, se on pentu vielä tuon ikäinen ei mikään mies.
on tehnyt aamupalaa mm. keittänyt mulle kahvia, käynyt kaupassa ja vienyt samalla tyhjät pullot, tehnyt töitä läppärillä ja nyt vaihtaa polkupyöränsä kumia. Ikää supermiehellä 33v.
Lapsi 9v. meillä on saanut leikkiä koko päivän.
ja 9v matkalla kaverilleen, ei mainittavia saavutuksia
on maannut esikoisen kanssa kuumeessa sängyn pohjalla. Noh, mieluummin niin, että kaikki sairastavat kerralla kui että vuorotellen.
Tuolla se äidin oma supersankari on yhä pukeutunut pitkiin kalsareihin ja sitonut paidan kaulansa ympäri viitaksi. uuden supersankaritehtävän kimpussa: nyt lajittelee puhtaita sukkia
ap
luoja miten olette idiootteja, se on pentu vielä tuon ikäinen ei mikään mies.
jaksoi herätä klo 6.20 ja lähti kanssani vään isoa siskoa harkkoihin.
40 v antisankari kotiutui klo 12 "kalastusreissulta" ja on tähän mennessä tilannut pizzaa perheelle lounaaksi ja katsonut telkkaria ja parannellut oloa saunassa. Onneksi kyseessä "traditionaalinen" kerran vuodessa tapahtuva puuharetki, ei jokaviikonlopun ohjelmanumero :)
mä voisin ottaa vävyksi sitten joskus kersantti-karoliinamaiselle 5 vuotiaalle tytölleni..
lapsista. Liki viestin loppuun asti kuvuttelin, että ap puhuu aikuisesta miehestään.
Meillä mies siis on käynyt sikalassa, ruiskuttanut syysvehnät, nyt lähti kyntämään. Aika supermies on.
Pojat on leikkineet ja käyneet mummolla.
Minä olen hoitanut vauvaa ja tehnyt kotihommia.
ja leikannut kuusiaitaa ja tehnyt pataruokaa koko perheelle kodassa. Nyt on korjaamassa autoaan.
Supermieheni isompi poika 5v sovitti aamusta juhlavaatteita ja sai siitä kiukkukohtauksen (ei olisi halunnut sovittaa), leikki ulkona kiltisti, vaikka toisaalta olisi pitänyt katsella pikkuveljen perään, kun vanhemmat leikkasivat kuusiaitaa tikkailla, sisällä hoiti pikkuveljeä niin ansiokkaasti, että molemmat huusivat ja kiljuivat ja repivät toisiltaan leluja... Nyt istuu tv:n ääressä ja saa minun puolestani istuakin.
Supermieheni nuorempi poika 2v yritti laajentaa reviiriään toistuvasti, kun vanhemmat taistelivat kuusiaidan kanssa, osoitti oman tahtonsa ja taistelutaitonsa isoveljen kanssa leikkiessään ja kiillotti juuri äsken ruokapöytää kasalla ruokaa, jonka kippasi kupista siihen.
Milloin, milloin tuo pienempi oppii katsomaan telkkaria???
Laittoi lapsille aamupalan, köijäsi ulkopöydät ja tuolit varastoon, pesi pyykkiä, käytiin kaupassa ja nyt pelaa tietokoneella.
mun supermies on ollut mitä parhain rakastaja sängyssä heti aamusta. Nyt se korjaa meidän autoa pihalla. On kyllä kätevä käsistään :) monessakin merkityksessä.
meidän supermies makaa sohvalla krapulassa eikä tee yhtään mitään :D
sam saaam
Nyt on sunnuntai. Kuulema ei saisi tehdä mitään. Äitikään ei saisi opiskella...
Olis vaan niin paljon hommia etten kerkeä muuta tekemään.
Mies saa viedä nuo puistoon.
On tänään tehnyt:
-Laittanut myös pyykkejä kuivumaan (repinyt kaikki kuivumaan laittamani pyykit telineeltä lattialle)
-viihdyttänyt pikkusiskoaan (lyönyt ja kiusannut)
-Pitänyt yllä mieleistänsä järjestystä (repinyt kaikki lelut kirjahyllystään alas ja tyhjentänyt koko leluarkkunsa sisällön kasaksi olkkarin lattialle)
-Korjannut autoa (heitellyt pikkuautojaan seinään)
Oikeastaan on ihan oikeasti ollut tänään rauhallisella tuulella. Normaalia pienen supermiehen elämää.