Lue keskustelun säännöt.
9-v pojalle, onko taikurinpakkaus liian lapsellinen?
09.10.2011 |
Ja jos on, mikä olisi sopivampi, pikaisesti pliis!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt pian 13v ja edelleen kaivaa sen esiin ja kokeilee kaikkia juttuja!!tosi kiva lahja!Pojalle muuten kiva lahja on myös MAGLITE-taskulamppu,mies ostanu usein sellasen,se on ollu tykätty,n.10 e se pieni
meidän pian 9-vuotiaamme olisi lahjasta ikionnellinen.