Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neste kertyy, mikä avuksi?

Vierailija
09.10.2011 |

Olen tässä tovin nutrannut+ liikkunut reippaasti. Selkeästi huono yhdistelmä. Paino ei putoa, ja huomaan, että se johtuu selkeästi nesteen kertymisestä elimistöön. Juon 2-3 litraa päivässä mutta vessassa ei tosiaan tarvitse rampata. Olen lisännyt liikuntaa aika reippaasti myös viime aikoina.

Kertokaahan mikä avuksi? Aiemmin en ole liikkunut näin reippaasti kun olen nutrannut, ja silloin se on toiminut tosi hyvin. Mutta nyt ei tapahdu mitään, tosin olo on parempi ja kyllä mä vähän pienentynyt olen.

Mutta koska tämä tilanne menee siihen, että paino alkaa oikeasti laskeakin? Vai mitä mun nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nesteet ovat selvästi poistuneet elimistöstä. Nyt vasta 6. päivä täysnutrausta menossa, paino pudonnut noin 2.8 kg.

Liikkunutkin olen, tosin ei mitään rankkaa vielä, kun en ole päässyt ketoosiin vielä.

Miten sä ap. olet nutrannut? Täynutraustako? Kuinka pitkään?

Ettei sulla olis kilppariongelmia?

Vierailija
2/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa tämä on tapahtunut, kuinka monta viikkoa?

Lähtöpaino ja paino nyt?

Paljonko juot päivässä, paljonko liikut?

Miksi veikkaat saavasi turvotusta, etkö vain kerrassaan hikoile enemmän jos liikut huomattavasti?

Jääkö esim. säären etupinnalle kuoppa, kun painat sitä peukalollasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pari viikkoa on nyt mennyt näin.

Liikkunut olen n 4krt viikossa suht reippaasti, siihen päälle vielä aamuisin pienet jumpat lähes joka aamu.

Täysnutrasin 8 päivää, kolmena ekana paino laski, sen jälkeen heilui vain entisissä lukemissa/nousi.

Aina kun juon noin reippaasti juoksen vessassa, liikuinpa tai en. Nyt ihan selkeästi en käy vessassa sen enempää kuin ihan normaalisti.

LÄhtöpaino 102,7, alimmillana paino putosi 99,8 ja nyt se oli taas 101,4.

ELi ei ole tapahtunut mitään. Ja ennen näin ei siis todellakaan ole käynyt.

Vierailija
4/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö liikaa suolaa? Paljonko juot vettä, 2-3 litraa varmaan sopii sinun kokoisellesi.

Vierailija
5/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen Nutrannut, ja juon kyllä tuon verran... noh, ehkä tämä on alkukankeutta, ja pitää vaan sitkeästi jatkaa.

Vierailija
6/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoit käyttäneesi niitä 8 päivää alussa (ko?). Mitä muuta syöt?

Käytätkö alkoholia?

Vierailija
7/7 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

& hedelmiä hyvin kohtuullisesti, eli 1-3 porkkanaa/omenaa/ tomaattia päivässä, käyti Nutriletteja viimeiset 8 päivää, eilen söin normaalisti, ja tänään aattelin taas jatkaa nutrausta, kun noita Nutriletteja tuolla on valmiiksi ostettuina.

Nutriletteja olen syönyt 5 annosta/vrk, 2kertaa pirtelön, 2kertaaa keiton ja yhden patukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän