Lue keskustelun säännöt.
Esikoisen saaneet: missä aiotte viettää joulun?
06.11.2005 |
Olemme tähän asti viettäneet mieheni kanssa joulun vanhempieni luona ja uuden vuoden hänen vanhemmillaan. Nyt kun saimme ensimmäisen lapsemme, on käynyt mielessä, että missäköhän vietämme ensi joulun... Molemmat isovanhemmat haluaisivat tietysti lapsenlapsensa kotiinsa joulua viettämään, mutta täytyisköhän laittaa riita puoliksi mieheni kanssa ja jäädä sittenkin meille...?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun vanhemmat (miehen vanhemmat kuolleet), mun täti ja sisar miehensä kanssa tulevat meille aaton aattona ja ovat pari yötä, koska me asutaan kaukana heistä. Onneksi on tilaa majoittaa koko konkka ronkka. Lisäksi tapanina kutsutaan ehkä miehen veli perheineen syömään. Mun vanhemmat tuo kinkun tullessaan, sisko piparit ja jotakin muuta, joten en joudu kaikkea itse tekemään.
Olenkin jo aloittanut joulun valmistelun ja ostanut mm. jouluverhot ja liinan keittiöön. Olen vuosia haaveillut, että olisi ihanaa laittaa oma koti joulukuntoon, mutta työelämässä ollessa siihen ei vain yksinkertaisesti ollut aikaa. Vaikka kotona on kaksoset, ovat onneksi niin helppoja, että nyt voin toteuttaa tämän jouluhaaveeni.