Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa rakkaat veljet mistä tiedän ettei oo seitsemän leivän uuni?

Vierailija
09.10.2011 |

kerrankin sain hyvän näköisen naisen mukaani jatkoille kotiini,siinä maisteltiin viiniä ja lörpöteltiin kunnes päästiin asiaan,hetken päästä ajattelin missä munani on?siellä sisällä se oli mut ei mitään tuntoo ku ois ilmaa pukkinu,kuiten kin mulla on 16cm pitäs jotain tuntee,mikä pettymys vaikka oli akalla pieni perse.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole synnyttänyt on suurempi todennäköisyys saada tiukkaa tai edes normaalia. Messuhallia ei yleensä ole ellei synnyttänyt alakautta. Olisi pitänyt vaatia sektio vaimolle vaikka synnytyspelkoon vedoten. Nyt on vain kaiken nielevä kraateri siinä kohtaa missä joskus oli ihana pimpsa.

Vierailija
2/17 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohuet huulet naisella ja pieni nenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin sain hyvän näköisen naisen mukaani jatkoille kotiini,siinä maisteltiin viiniä ja lörpöteltiin kunnes päästiin asiaan,hetken päästä ajattelin missä munani on?siellä sisällä se oli mut ei mitään tuntoo ku ois ilmaa pukkinu,kuiten kin mulla on 16cm pitäs jotain tuntee,mikä pettymys vaikka oli akalla pieni perse.

Voi myös tehdä mulkkusi tunnottomaksi, eiköhän nää ollut taas pienmunaisten juttuja.

Vierailija
4/17 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä että orasmin lähestyessä jokainen pimpsa tiukkenee todella paljon? Kun taas itsekeskeinen rakastaja ei aiheuta minkäänlaista supistelua lihaksissa?

Olen aina ihmetellyt tätä kehoitusta että naisen pitäisi muka käyttää lihaksiaan. Halloota! Hyvän rakastajan sylissä ne lihakset kyllä pumppaavat ihan itsestään.

Vierailija
5/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole alkoholin suurkuluttaja en myöskään aivan pienimunanen,kysyin neuvoo sää oot niitä vitun insinöörejä jotka aina tietää kaiken,kuiteskaan ei tiedä mitään,se on saletti.

Vierailija
6/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä että orasmin lähestyessä jokainen pimpsa tiukkenee todella paljon? Kun taas itsekeskeinen rakastaja ei aiheuta minkäänlaista supistelua lihaksissa? Olen aina ihmetellyt tätä kehoitusta että naisen pitäisi muka käyttää lihaksiaan. Halloota! Hyvän rakastajan sylissä ne lihakset kyllä pumppaavat ihan itsestään.

Orgasmin tullessa emättimen suuaukko supistelee, mutta syvemmältä emätin laajenee onkaloksi spermaa vastaanottamaan. Eli isolta tuntuu.

Valitettavasti edes hyvä rakastaja ei pysty korjaamaan heikkoja tai lamaantuneita emätinlihaksia.

Alkuperäinen kysymys oli että miten ulkomuodosta voi päätellä pimpin koon tai toiminnan.

Tästä on olemassa joitain gynekologisia tutkimuksia. Niiden mukaan keskivartalon pituus korreloi emättimen pituuden kanssa ja lantion leveys emättimen leveyden kanssa. Sama korrelaatio ulottuu myös syntyvän lapsen mittoihin.

Vierailija
7/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää tiukkuuden tunteen kannalta on kuitenkin emätinlihasten kunto ja sitä tuskin voi arvioida ulkomuodon perusteella. Ehkäpä urheilullisuus voisi olla jonkinlainen indikaatio.

Naisen kokemuksella ja asenteella on myös paljon merkitystä. Jos nainen yrittää vain rentoutua yhdynnässä ilman aktiivista lihasten käyttöä, tuntuma jää heikoksi.

-Gyne

Vierailija
8/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskeles sitä, käytkö taropeillasi nakki sormiesi välissä vai voitko tehdä sen rukkanen kädessä. Siitä erottaa miehen ja typeryyksiä jauhavan kyselijän

Vierailija
9/17 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskeles sitä, käytkö taropeillasi nakki sormiesi välissä vai voitko tehdä sen rukkanen kädessä. Siitä erottaa miehen ja typeryyksiä jauhavan kyselijän

joka ei ymmärtänyt ketjun aihetta. Kyse oli siitä voiko naisen ulkomuodosta päätellä emättimen koon.

Miesten suhteen on tehty jotain alkeellisia kokeita. Ryhmälle naisia näytettiin miesten kuvia vyötäröstä ylöspäin ja kysyttiin arvoita miesten penisten koosta. Naisten vastaukset olivat kuulemma oikean suuntaisa, vaikkeivat he osaanneet perustella veikakustaan. ???

Vierailija
10/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää tiukkuuden tunteen kannalta on kuitenkin emätinlihasten kunto ja sitä tuskin voi arvioida ulkomuodon perusteella. Ehkäpä urheilullisuus voisi olla jonkinlainen indikaatio. Naisen kokemuksella ja asenteella on myös paljon merkitystä. Jos nainen yrittää vain rentoutua yhdynnässä ilman aktiivista lihasten käyttöä, tuntuma jää heikoksi. -Gyne

Suosittelen erityisesti tanssijoita, voimistelijoita ja pilates/joogaharrastajia. Tietysti kaikkia noita pitää harratsaa kunnolla, ei hengailuasenteella.

Vierailija
11/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut parhaat tuntumat SM-tason voimistelijan kanssa. Oli rytmikästä puristelua ja lypsävää imua.

Harmi että tuollaisia on niin vähän.

Vierailija
12/17 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta. Painoa on 90 kiloa, MUTTA minäpä tunnen hyvin lantiopohjan lihakseni ja osaan niilllä "lypsää" ja puristella. Ja mies on tyytyväinen. Sanoo, että minulla on maailman ihanin pillu ja ihmettelee miten se voikin olla niin tiukka. Meillä on seksiä lähes joka ilta. Ja kyllä, teen muutakin kuin makaan lahnana paikallani. Tykkään suihinotosta ja mieheni saa halutessaan myös peppuseksiä tai roiskia spermat rinnoilleni. Ulkonäkö, paino tai urheiluharrastukset eivät korreloi suoraan suorituksiin sängyssä. Mieheni rakastaa minua ja minä häntä.

Vierailija
13/17 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin TODENNÄKÖISEMPÄÄ löytää lihaksikas pillu voimistelijalta.

Vierailija
14/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole vaan sellaiselta, joka on nussinut paljon. Eihän ne siellä jumppatunnilla pillua treenaile, aivan muita lihaksia.

Vierailija
15/17 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän leivän uuni viittaa anatomisesti kylläkin kansanperinteessämme takaliston kokoon.

Mitta täyttyy esim silloin, kun ao kokoluokan takaliston omistaja ei enää pääse nousemaan vaikkapa laskettelukeskuksien majoitustiloissa yleisille parvitiloille.

Takamus ottaa tällöin kiinni kaiteisiin.

Tälläinenkin ihme on tullut todettua: oli itse mökin omistajan rouva, mökki vaihtui yksitasoiseen ratkaisuun, kun raha ei ollut ongelma. Näin myös akuutti ongelma poistui!

Vierailija
16/17 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2011 klo 14:53"]

Minulla on kolme lasta. Painoa on 90 kiloa, MUTTA minäpä tunnen hyvin lantiopohjan lihakseni ja osaan niilllä "lypsää" ja puristella. Ja mies on tyytyväinen. Sanoo, että minulla on maailman ihanin pillu ja ihmettelee miten se voikin olla niin tiukka. Meillä on seksiä lähes joka ilta. Ja kyllä, teen muutakin kuin makaan lahnana paikallani. Tykkään suihinotosta ja mieheni saa halutessaan myös peppuseksiä tai roiskia spermat rinnoilleni. Ulkonäkö, paino tai urheiluharrastukset eivät korreloi suoraan suorituksiin sängyssä. Mieheni rakastaa minua ja minä häntä.

[/quote]

kovin isohan se IITA on on on muttaa lie elo hänen rinnalla silti HUOLETON on on ?

Vierailija
17/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2011 klo 06:28"]

[/quote]

harvemmin näkee päältä päin.

suosittelisin hakeutumaan pienen, nuoren kapealantioisen, isosti liikunnasta tykkäävän vosun seuraan jatkossa. jätä nuo perus-imeväiset isommille miehille, mikäli ei purista kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi