Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut vaaralliseen tilanteeseen alkoholinkäyttösi takia?

Vierailija
08.10.2011 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin luona juhlissa. Hänen poikaystävänsä kaverin kaveri oli myös mukana. tämä loukkaantui, kun en juonut kuin 2 annosta illan aikana (enempää en koskaan juo). Otti hiuksista kiinni ja kaatoi viinaa sieraimiini ja suuhuni, kunnes muut saivat hänet irti hiuksistani.

Vierailija
2/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin kolari, missä auto meni täysin paskaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaankin 15-vuotias,muistan kun yhtäkkiä heräsin kotipihasta kinoksesta ja könysin sisään,sain kyllä paleltumia sormiini.

Vierailija
4/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

delirium tremens. En kuolemaa pelännyt vaan sitä, että olen seonnut lopullisesti enkä toivu entiselleni :(

Vierailija
5/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka känni ja sammuin talvipakkasella ulos, mistä mut "pelasti" joku hullu, joka meinasi raiskata mut. Onneksi sivullisia tuli hätiin. Rattijuopon kyytiin ajauduin muutaman kerran ja taisinpa itsekin joskus juovuksissa ajaa. Olen ollut lähes absolutisti 24 vuotta. Mulle ei selvästikään alkoholi sovi.

Vierailija
6/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pudonnut järveen, pudonnut valtavan lumipenkan alas syvään notkoon, ollut kännisen kyydissä, ajanut itse kännissä, saanut alkoholimyrkytyksen yms.

Onneksi edelleen hengissä, järkiini kasvaneena noista toilailuista.

Vierailija
7/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen havahtunut harhailtuani länsiväylällä klo 6 aamuyöllä, eikä hajuakaan mitä siellä tein, miten olin päätynyt sinne.

- Olen sammunut keskelle Iso Robertin katua, josta sitten minut on korjattu putkaan.

- Olen kännissä päättänyt tappaa itseni ja vetänyt reippaan määrän unilääkkeitä + lihasrelaksantteja, pelastuin täpärästi naapurini ansiosta joka oli ihmetellyt aukiolevaa rappukäytävän ovea, tullut kotiini ja löytänyt minut tajuttomana ja hälyttänyt tietysti ambulanssin.

- Olen hyppinyt kaatokännissä laiturilta veteen ja vedessä tajunnut etten tiedä missä suunnassa pinta on. Tämän tunteen muistan ikuisesti.

- Olen kiivennyt sikähumalassa katulamppuun ja roikkunut siellä. En muista miten olen tullut itseäni vahingoittamatta sieltä alas.

- Olen kävellyt 6.kerroksen parvekkeen kaiteella humalassa.

- Olen ollut mukana autokolarissa, jossa känninen poikaystäväni kolaroi hurjassa vauhdissa auton. Poikaystävä selvisi naarmuitta, mulle ommeltiin olkapäähän muutama tikki.

-Olen vetänyt jokaikistä kuviteltavissa olevaa päihdettä (lukuunottamatta suonensisäisesti käytettäviä huumeita) humalassa.

Tässä vain muutama esimerkki nuoruuden toilailuista. Lienee itsestäänselvää että nykyään olen absolutisti (jo 12 vuotta) koska alkoholinkäytön seurauksena joudun jatkuvasti ongelmiin. On suoranainen ihme että olen enää hengissä.

Vierailija
8/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä baarista kotiin Kallioon könytessä ties mitä olisi voinut käydä. Taisi olla mukka joku humalaisten suojelushenki mukana. Nyt pelottaa jos minun lapseni asettavat itsensä samanlla lailla vaaraan. Silloin ei tullut mieleenkään että olisi voinut jotain käydäkin.

Vierailija
9/14 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Menin autolla kavereiden kanssa yhteen kalliojärveen uimaan. Olin ryypännyt viikon putkeen ja join 0,7 l pullon Leijonaa huikalla ja hyppäsin järveen. Päästin kaikki ilmat keuhkoistani ja laskeuduin noin 6 m syvyyteen järvenpohjaan selälleni. Siinä sitten makasin pari minuuttia miettien elämän tarkoitusta. Sitten päätin uida pintaan, mutta jalkani eivät happivajeesta johtuen liikkuneet enää yllätyksekseni ollenkaan. Ryömin järvenpohjaa pitkin kalloinseinämään ja rupesin vetämään itseäni kaikin voimin armeijasta oppimallani kyynärpääryöminnällä pitkin kallioleikkausta ylös. Lopulta pääsin pintaan ja käteni pulppusivat verta. Kaveri vain nauroivat kun näkivät minut. Kyseessä ei ollut itsemurhayritys.

Vierailija
10/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava uimari ja sukeltaja, mutta en aio enää ikinä uida tai sukeltaa humalassa.

Kaverini siis nauroivat kaikki, kun pääsin ylös kalliolle. Heitä oli monta.

Olin viikon ravannut joka päivä Helsingin yökerhoissa tätä ennen ja yökerhojen naiseurueille juomiin, takseihin ja ravintoloissa ateriointeihin meni 6000 markkaa yhdessä viikossa.

Joka kerran tarttui joku nainen sieltä mukaani.

Vierailija
11/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanneksen kirkon katolle n. 20 metrin korkeuteen umpihumalassa keskellä yötä talvella hetken päähänpistosta.

Katolta sitten soitin parhaalle kaverilleni ja jutusteltiin tunnin verran, sitten tulin alas jäistä peltikattoa ja tikapuita pitkin.

Ihme, että selvisin siitäkin hengissä.

nro. 10

Vierailija
12/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempaa.

Vierailija
13/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- teininä ollut alaikäisen rattijuopon kyydissä ilman turvavöitä kun ajettiin lumiseen penkkaan auto kyljelleen - kennellekään ei sattunut mitään

- ollut myöhemminkin humaltuneen kyydissä ulkomailla muutaman kerran

- Juonut itseni muutaman kerran niin kamalaan kuntoon, että kaverit ovat pelastaneet jostain kinoksest tai yökerhon vessasta ja vieneet kotiin

- Kävellyt aina kotiin yökerhosta yksikseni, vaikka mitä olisi näillä matkoilla voinut tapahtua

- Hoiperrellut yksin ympäripäissään keskellä yötä muutamissa ulkomaalaisissa suurkaupungeissa

Vierailija
14/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos on tullut sammuttua monesti.

Rattijuopon kyydissä monesti.

Muutaman kerran pahoinpidelty, kerran joutunut käymään paikattavana.

Kerran eräs mies esitteli asetta. Ei kyllä tehnyt mitään sillä, mutta ahdistipa kuitenkin.

Varmasti on muutakin. Nämä sattuivat ikävuosina 16-25, sen jälkeen juominen on kiinnostanut yhtä paljon kuin kaktus perseessä(eli ei sitten tippaakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan