Exä unohti poismuuttaessaan kaikki kolmannen osapuolen intiimikuvat tietokoneellemme.
Kommentit (15)
Mun ex räpsi musta kuvia kun mä nukuin alasti. Sen jälkeen en ole koskaan nukahtanut alasti, olen laittanut aina pyjaman päälle.
Poista ne. Älä heittäydy lapselliseksi. Niiden levittely voi johtaa siihen, että vastaat kolttosistasi oikeudessa.
ei olisi sanaa " kolmas osapuoli".....
Mitäköhän teet? Kerrot av-palstalla ja yrität lietsoa keskustelua samalla kun tumputat?
levittely tosiaan laitonta? Jos vain yksityiskäyttöön antaa? Mitä siitä saisi, sakkoja?
kolmannelle osapuolelle muistoksi suhteen alkuajoista. Esim. joku sellainen kuvakirja voisi olla kiva joululahja?
Valitset tiedostot, painat shift+delete, valitset kyllä.
kolmannelle osapuolelle muistoksi suhteen alkuajoista. Esim. joku sellainen kuvakirja voisi olla kiva joululahja?
..Tai kalenteri tai muki?
Kuvia voi varmaan painattaa kankaalle, voit ommella tyynyn, johon tulee se valokuva kankaalla kuvaksi. Siinäpä vasta komea lahjaidea ja mahtava sisustustyyny:)
Poistat ne kuvat koneelta lopullisesti. Sen jälkeen ilmoitat exällesi, että poistit ne. Voit myös sanoa, että mielessäsi kävi kuvien jättämisen olevan provosointia, mutta sellainen olisi täysin turhaa. Pyydät häntä vastedes kertomaan asiansa asiallisesti ja mainitset omalta taholtasi hyvin kohteliaasti, että et tule osallistumaan mihinkään mauttomin tai asiattomin keinoin käytävään keskusteluun. Ja kaiken tämän teet korostuneen kohteliain sanakääntein, rauhallisesti ja ilmaisematta mitään kiihkoa.
Lataa ne nettiin ja lähetä exälle se osoite, niin voi sieltä ladata itselleen.
Älä varasta niitä itsellesi. Kadut kuitenkin joskus sitä.
Eikä shift+del. Aja lisäksi esim. Eraser.
No miks te ootte noin tylsiä??
Miksei muka edes mukia joululahjaksi? Tai hiirimattoa tai kalenteria anopille? Ei mitään kivaa ikinä?
No miks te ootte noin tylsiä??
Miksei muka edes mukia joululahjaksi? Tai hiirimattoa tai kalenteria anopille? Ei mitään kivaa ikinä?
Ja voihan ne kuvat vahingossa päätyä julkiseen levitykseen, esim koneeseen voi tulla virus tms
olis Outlookia jota mies olis käyttänyt kotikoneella. Outlookin osoitekirjaahan noi virukset tuppaa käyttämään...
Aika typerä kolmas osapuolikin jos antaa ottaa itsestään kaikenlaisia pillukuvia. Mä en ole ikinä antanut, eipähän tarvitse miettiäkään onko mun kuvia jossakin nettisivuilla.