Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jäänyt joskus oikeasti sanattomaksi?

Vierailija
01.06.2023 |

Onko sinulle joskus tehty/sanottu jotakin josta olet oikeasti jäänyt täysin sanattomaksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Kun ekan kerran törmäsin vuosia sitten folioottiin.

Nuorehko tyttö, fiksun oloinen, oltiin työkuvioissa tekemisissä. 

Sattui olemaan täysikuu ja tyttö katseli sitä: "ei olla tuollakaan koskaan (ihmiskunta) käyty."

Olin sanaton, koska kaikki sanomiseni olisi sisältänyt todella pahoja sanoja :D

Vierailija
2/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuu jotain todella, todella kamalaa niin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ja joskus jopa liiankin usein, varsinkin nykymaailmassa.

Riittää, kun lukee tätä palstaa...

Ihmisten tyhmyys ja ilkeys on jotain uskomatonta.

Vierailija
4/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aina sanattomuuden lisäksi melkein kylmät väreet, kun huomaa miten jotkut kohtelee toisia kaveri, ystävä - ja parisuhteissa.

Kaikkein ihmeellisintä ja kiukkuiseksi tekevää on välinpitämättömyys sekä se, että nauretaan päin naamaa toisten tunteille.

Mitä välii- asenne.

Vierailija
5/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tilanteita jotka naurattavat jälkeenpäin, mutta siinä hetkessä on mennyt täysin sanattomaksi toisen ihmisen typeryydestä ja/tai törkeydestä. Pakostakin on miettinyt että onko tuolla nyt vaan todella erikoinen huumorintaju, ja kun on tajunnut että ei saakeli sehän on tosissaan :DD Nuoruuden kesätöissä näitä tilanteita tuli kun ensimmäistä kertaa kohtasi kaikenlaista _aikuisten_ taholta. Joskus vieläkin, eipä kai sysihullut ihmiset lakkaa koskaan kokonaan hämmästyttämästä.

Vierailija
6/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä mökkiviikonloppuna oltiin mieheni kanssa kummatkin juotu ajattelemattomasti aivan liikaa ja minua alkoi täysin puskista yhtäkkiä itkettämään. Kun en miehelle osannut perustella miksi, hän alkoi täysin luonteensa vastaisesti raivoamaan ja käski lopettaa vikisemisen. Myöhemmin menin saunaan "piiloon", jonne hän kyllä seurasi minua ja käski minun painua helvettiin hänen mökistään. En muista sanoneeni kahta sanaa enempää, kun menin niin hämilleen koko tilanteesta.

Vierailija
7/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä.

Vierailija
8/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilas (15 v poika) sanoi, että miksi opettelisin mitään, ku kaiken voi kattoo googlesta. Että ihan tyhmähän olisin, jos opettelisin jotain jos sitä ei sitte tarvikaan.

Vierailija
9/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä mökkiviikonloppuna oltiin mieheni kanssa kummatkin juotu ajattelemattomasti aivan liikaa ja minua alkoi täysin puskista yhtäkkiä itkettämään. Kun en miehelle osannut perustella miksi, hän alkoi täysin luonteensa vastaisesti raivoamaan ja käski lopettaa vikisemisen. Myöhemmin menin saunaan "piiloon", jonne hän kyllä seurasi minua ja käski minun painua helvettiin hänen mökistään. En muista sanoneeni kahta sanaa enempää, kun menin niin hämilleen koko tilanteesta.

Todella kamalaa.

Itselleni kävi joskus niin, että eräs mies ja hänen kaverinsa olivat ilkeitä ja aloin itkeä.

Sitten toinen tokaisi "ihmeissään"; Itketkö sä??

Kukaan ei ollut humalassa.

Silloin päätin, että jos joku on niin pas*** minua tai ketään kohtaan että ensin ilkeilee ja arvostelee lisäksi itkuani niin pysyn kaukana tuollaisista.

Eikä pyydä anteeksikaan.

Neuvon muita tekemään samoin, tuollaiset ihmiset kannattaa heivata totaalisesti.

Vierailija
10/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nuorena joskus jäi sanattomaksi mutten enään jää. 

Vierailija
11/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui olemaan täysikuu ja tyttö katseli sitä: "ei olla tuollakaan koskaan (ihmiskunta) käyty."

Ja sinunko mielestä tällä foliopahvilaatikolla on käyty kuussa?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Apollo_11_Lunar_Lan…

Vierailija
12/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ah, ihana kännääminen. Ehkä miestäsi ärsytti että "pilaat tunnelman" itkemällä, ehkä oli lisäksi padonnut sisäänsä muutenkin ties mitä ja sitten se tulee kännissä tuollaisena täysin estottomana raivoamisena ulos.

Vierailija
13/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken jäin lukiessani että kokoomus haluaa nostaa tupakka-askin hintaa kahdella eurolla. Huh huh

Vierailija
14/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, kun kännykkän kenttä ei pelitä ja puhelu pätkii ja huonosti kuuluu. Niin miten ne onnistuvat saamaan niin terävään telkkukuvan sieltä kuun pinnalta lähetettyä 60- luvun lopulla, kun vuonna 2023 kännykän kanssa on vieläkin niin paljon ongelmia kuuluvuudessa?

Sen lisäksi minusta tätä saavutusta juhlitaan vähän turhan vähän, vaikka kyseessä pitäisi olla ylsi ihmiskunnan suurimmista saavutuksista. 50- vuotisbileetkin meni vähän niinkuin ohi. Samoin tuo astronautti. Miksi hän ei ole enempää julkisuudessa?

En tiedä mikä on totuus, mutta joku tossa jutussa on outoa.

Vierailija
15/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Esimerkki: fiksun oloinen lukiolainen sanoi, ettei ymmärrä, mitä hyötyä on historian opiskelusta. Että historia on ihan turha aine kouluissa.

Vierailija
16/16 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, kun kännykkän kenttä ei pelitä ja puhelu pätkii ja huonosti kuuluu. Niin miten ne onnistuvat saamaan niin terävään telkkukuvan sieltä kuun pinnalta lähetettyä 60- luvun lopulla, kun vuonna 2023 kännykän kanssa on vieläkin niin paljon ongelmia kuuluvuudessa?

Sen lisäksi minusta tätä saavutusta juhlitaan vähän turhan vähän, vaikka kyseessä pitäisi olla ylsi ihmiskunnan suurimmista saavutuksista. 50- vuotisbileetkin meni vähän niinkuin ohi. Samoin tuo astronautti. Miksi hän ei ole enempää julkisuudessa?

En tiedä mikä on totuus, mutta joku tossa jutussa on outoa.

Ehkä kännykässä on vähän eri teknologia kuin 60-luvulla tv-kuvan siirrossa.