Joululoma alkaa 12.12. ja päättyy 9.1. Voiko eskarilainen pitää yhtä pitkän loman?
Olen opiskelija ja nuorin lapsi on eskarissa. Minulla on pitkä joululoma. Ei kai sille ole mitään estettä, että ottaisin lapsen eskarista pois koko lomani ajaksi?
En näe mitään ideaa siinä, että joululomallani kuskaan lasta pariksi tunniksi turhaan eskariin ja takaisin.
Koulu on asia erikseen, mutta rinnastan eskarin päiväkotiin?
Kommentit (8)
omien halujen ja tarpeiden mukaan. Itse en kyllä jättäisi eskarin joulujuhlaa väliin.
Vasta koulusta pitää erikseen anoa lomia.
Eskari vuonna voi pitää vanhempien kanssa vapaapäiviä ja lomia niin paljon kuin haluaa. Eskariin riittää ilmoitus poissaolosta mielellään etukäteen, Se on kuitenkin hyvän tavan mukaista. Eivät turhaan odottele ja on ruokaakin on oikea määrä ja hoitajia ym.
Mukavaa lomaa sinulle ja lapsellesi!
Kuukausi ilman kavereita voi olla aika pitkä... Ja joulujuhlaa en jättäisi itse ainakaan väliin.
Eskarin puolesta ei siis ole estettä, mutta onko lapsen?
täyden hinnan niistä ei-eskaripäivistä vaikka ei olisi tarhassakaan. Tosi tyhmää hommaa.
joulujuhlaa, Lucia-juhla, mahdollisesti joulupukki vierailee yms. Ehkä lapsi tykkäisi osallistua jos on jotain erityistä?
Eskari ei ole pakollinen, joten sieltä voi olla pois omien halujen ja tarpeiden mukaan. Itse en kyllä jättäisi eskarin joulujuhlaa väliin.
ei ole pakollinen, mutta meillä eskari on koulun yhteydessä ja jo aloitettuaan toivotaan osallistumista..lomat tulee anoa opelta tai rehtorilta. ja jopa sairaana poissa ollessa voi tulla rästitehtäviä.
itse sitä mieltä että eskarit kuuluvat päiväkotiin ei koulumaailmaan. ja voi lomailla milloin haluaa...
Kuukausi ilman kavereita voi olla aika pitkä... Ja joulujuhlaa en jättäisi itse ainakaan väliin.
Eskarin puolesta ei siis ole estettä, mutta onko lapsen?
Usein jo puolessa välissä kuuta. En tiedä, milloin tänä vuonna on. Kyllä on lapsella seuraa, enkä millään tavalla pidä päiväkodin melua ja huutoa parempana kuin kotipäivää. Voidaan pyytää serkkuja meille leikkimään ja sisarukset tulevat kuitenkin aikaisin koulusta kotiin.
ap
Ihanahan se on lapselle että saa lomailla perheen kanssa.