Kun raskaus näkyy vain verikokeessa...(ov)
Pakko saada jakaa asia jonkun kanssa. Mies tietää toki mutta "viilipyttynä" ei ymmärrä mun paniikkia.
Kolmatta siis on toivottu ja kuukautiset jo kaksi viikkoa myöhässä. Kaksi kotitestiä olen tehnyt, viikko sitten ja toissapäivänä, molemmat negaa. Eilen sitten kävin labrassa ja tulos olikin suureksi yllätykseksi positiivinen mutta hormonin määrä oli todella matala ja maanantaille määräsivät uuden verikokeen.
Olen ihan sekaisin, en osaa iloita asiasta ollenkaan. Ongelmia on ollut, ehkä siksi olen niin varovainen jopa ajatuksissani.
Miten asiaan pitäisi suhtautua? Paniikki velloo, onko alkio jossain muualla kuin pitäisi tai onko sitä ollenkaan, jos on kohdussa tuleeko raskaus jatkumaan. Maanantaihin on pitkä aika...
Kiitos teille jo etukäteen!
Kommentit (4)
Kuulostaa kemialliselta raskaudelta eli hedetlmöitys on tapahtunut, mutta alkio ei ole kiinnittynyt kohdun seinämään. Jos HCG ei ole nousussa maanantaina, niin silloin kyseessä lienee juuri tuo.
Kohdunulkoinen on toki mahdollinen, mutta ihan äärettömän paljon harvinaisempi.
Täällä yksityiseltä tehdään lähete kunnalliselle labraan. Ja, vaikka labra olisi yksityinen niin ei se labravastausta muuta miksikään.
Ohis
ystävällä oli myös todella vähän raskaushormonia ainakin ensimmäisessä raskaudessa. Oli ihan normaali raskaus, mutta ilmeisesti keskenmenon riski oli aika suuri.
taas kotitestillä plussa ja labrassa matalalla arvolla plussa. tuli pienen vuodon mukana ulos.