Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Egyptin Hurghada vai Teneriffan Americans? Jos noista ihan pakko valita?

Vierailija
08.10.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos saisin valita niin Espanjaan.

Mutta kummassakaan en ole ollut, niin mielipiteeni on tehty vain mielikuvien perusteella.

Vierailija
2/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole turistilomien suurin ystävä mutta jostain syystä oon päätynyt käymään kummassakin. Hurghadassa saat itse tehtyä lomastasi vähän jännemmän ja eksoottisemman, meri ja aavikko ovat niin ihania siellä. Meillä meni syrjäisellä rannalla loikoillen ja snorklaillen hyvin se viikko ja sää on siellä ihan uskomattoman hyvä suurimman osan vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta Hurghadaan menisin kun tuo Playa de las Americas on jo aikoinaan muksujen kanssa riittävän usein nähty ja Egyptissä en ole käynyt.

Tosin en tuohon kohteeseen suuntaisi jos tosiaan sinne itse olisin lähdössä. Mieluummin ei-niin-täysin-turistialueelle. En sitten tiedä olisiko se Egyptin ollessa kyseessä viisasta?.

Mutta kumpaankaan noista en kyllä omilla rahoilla lähtisi. Jos ilamiseksi tai melkein ilmaiseksi saisin niin sitten. On siellä kuitenkin lämmintä. Ja lomaa.

Vierailija
4/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kummassakaan kohteessa käynyt. Egypti ei houkuta.

Teneriffa olisi ihan helppo valinta.

Vierailija
5/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan mielessä vain loma ja lämpö, ei lapsia mukana joten ei suuria vaatimuksia esim. hotellin suhteen. En ole Egyptissä käynyt, Teneriffalla pari kertaa lasten kans, puerto de la cruzissa... ap kiittää kaikkia vastanneita.

Vierailija
6/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kanarialla muualla kyllä. Hurghadassa (tai siinä lähistöllä) olen käynyt pari kertaa ja sinne menisin uudestaankin. Sää on todella hyvä ja jos valitsee vähän paremman hotellin, palvelu erinomaista ja edullista. Eikä ole tullut niitä mahatautejakaan.

Vierailija
7/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun alkaa leukaileen toisten oikeinkirjoituksesta.....

Hyvä minä

edellinen

Vierailija
8/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielikuvien perusteella valitsisin Kanarian, Egypti ei houkuta sitten yhtään.

Vierailija
9/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias minä, joka vastasin sinulle ja Teneriffaa tarjosin.

Vierailija
10/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarella paljon kivoja lapsiperheen vierailukohteita.

Vierailija
11/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Americas..nos...mikälie on nähty..ei siellä ole kivaa rantaa...

Vierailija
12/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä olen käynyt useastikin ja sinne lähtisin mielelläni.

Vierailija
13/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla on kylmää, vain 16-18 astetta talvikuukausina, Egyptissä taas aina takuuvarma aurinko ja lämpö. Näillä tiedoilla ottaisin Egyptin.

Vierailija
14/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

egyptissä, hurghadan vieressä makadi bayssä. Nyt ollaan menossa teneriffalle los cristianokseen (eli americansin viereen).

En lähtis enää egyptiin, kamala mahatauti, tungettelevat kauppiaat yms. Etuja egyptiin on lyhyempi lento.

Vierailija
15/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla on kylmää, vain 16-18 astetta talvikuukausina, Egyptissä taas aina takuuvarma aurinko ja lämpö. Näillä tiedoilla ottaisin Egyptin.

viime joulunma oli 26,kyllä hyvin tarkeni ja satoi vain kerran 2 viikon aikana,sekin lämmin suihku

Vierailija
16/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

egyptissä, hurghadan vieressä makadi bayssä. Nyt ollaan menossa teneriffalle los cristianokseen (eli americansin viereen).

En lähtis enää egyptiin, kamala mahatauti, tungettelevat kauppiaat yms. Etuja egyptiin on lyhyempi lento.

Tai jos menee ja ahnehtii buffetista mitä sattuu.

Ollaan oltu Egyptissä perheen kanssa kuusi kertaa, myös Hurghadassa eikä kertaakaan oltu kukaan kipeenä, ei edes lapset.

Vierailija
17/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptistä ei kokemusta, mutta muiden kokemusten perusteella en sinne menisi, joten mieluummin uudestaan Teneriffalle.

Vierailija
18/18 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos menee ja ahnehtii buffetista mitä sattuu.

Ollaan oltu Egyptissä perheen kanssa kuusi kertaa, myös Hurghadassa eikä kertaakaan oltu kukaan kipeenä, ei edes lapset.

maitohappokuuri, käsien pesua oikein urakalla (ja saippualla), käsidesiä, pikkulapsen kasvot ja kädet pestiin aina pullovedellä, samoin hampaat koko porukalta. Buffassa syötiin maltillisesti. Jäätelöt vain tehdasvalmisteisia. JA SILTI, kaiken tämän jälkeen, kaikilla oli mahatauti. Muuten ollaan matkattu puolassa, kreikassa, saksassa, virossa ja manner-espanjassa eikä ikinä koskaan ole ollut minkäänlaisia oireita. Joten mukavaa jos olette välttyneet mahataudilta, meille se tuli kaikesta huolimatta. Meille ja monelle muulle samaanaikaan olleelle kun paluumatkalla juteltiin muiden kanssa.

Eli pointti oli se, että älä ala syytteleen huonosta hygieniasta kun et meidän tapauksesta tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi