Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä ostoksesi on saanut ihmetystä?

Vierailija
07.10.2011 |

Koitko sen negatiivisena vai positiivisena?

Itse ostimme juur talon ja olemme tosi tyytyväisiä. Toki remonttia pitää joihinki tehdä ja muokkaamme tästä mieleisen. No meillä oli sitte tuparit ja oli useampi ystävä kylässä. Siis kuinka paljon tuli ihmetyksiä, et mitä te tällässen ostitte.

Mitä teidän ostoksia on ihmetelty?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotukissa

Kummankin hintaa on ällistelty

Vierailija
2/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenginuorten nahkatakin itelleni. Musta se oli cool, kaverien mielestä tosi nolo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellemme kahdet hyökkäysvaunut. Mies halusi juuri ne yhdet ja minä juur ne yhdet. Päätimme sitten ostaa molemmat. Täytyy vielä lisätä, että muutaman kuukauden käytön jälkeen, minun valitsemani rattaat myytiin. Mutta tätä ostosratkaisua ihmeteltii ja spekuloitiin aika lailla. Olimme kuulemma lapsellisia, kun kumpikaan ei voinut antaa periks...

Vierailija
4/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitko sen negatiivisena vai positiivisena?

Itse ostimme juur talon ja olemme tosi tyytyväisiä. Toki remonttia pitää joihinki tehdä ja muokkaamme tästä mieleisen. No meillä oli sitte tuparit ja oli useampi ystävä kylässä. Siis kuinka paljon tuli ihmetyksiä, et mitä te tällässen ostitte.

Mitä teidän ostoksia on ihmetelty?

Olisi edes pitänny mölyt mahassa kotiin saakka.

Miheni on ihmetellyt usein ostaimia vaatteita yms.

Vierailija
5/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on periaate, että pitää ostaa laatua, maksakoot vaikka kuinka. Jos satun jollekki kertomaan, että kävin shoppailemassa itelle vaatteita, niin heti ihmetellään, että miten voin ostaa niin kalliita vaatteita. Tai jos ollaan varattu matka jonnekki, niin heti ihmetyksiä, et miten teillä on varaa matkustella tai miten me jaksetaa lähtä lasten kanssa. Onhan noita ihmettelyä vielä enempi, mut nyt tässä vain muutaman esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi