Asukkaat antoivat eniten nimeämispisteitä Stefanille, Terhille, Tanjalle, Janicalle ja Annikalle.
Kommentit (11)
Mitäs jeesus keskusteluja se mikael puhuu?
Mutta olipa taas yllättävä pika äänestystulos äsken extrassa. Annikalla muka rutkasti eniten ääniä. Lopeta jo bb, katsojat haluaa annikan ulos.
Tanjasta oon alkanu tykkaan, se on niin hauska kun suuttuu koko ajan.
janica on ollu suosikki koko ajan, vaikka onkin kannissa vahan itseaan taynna. Annika on vaan kateellinen Janicalle, selvaa naisten kateutta.
ihan kotisohva-analyysi :)
Annika pois tasta joukosta
niin olet huomannut, että Janica on todella ilkeä ja sadistinen ihminen (kuten tuli hyvin eilen pk-huoneessa esiin). Annika on super- rasittava, mutta kuitenkin kiltti. Tanja on raskas..sitä ei tahdo millään jaksaa kuunnella ja katsella. Joten noista kuka vain pois. Salar on kamala, mutta eipä taida lähteä tällä kertaa :(
Oon niin täynnä sitä! Miten se voi nauttia siitä, kun muut kärsii? Onneks mun suosikin Ben, Veera ja Amanda ei oo häädössä. Niin ja Miksu, Stefan ja Salar sais tippua. Tosin jos Salar tippuu, niin lähtee paljon väriä pois. Sais tulla lisää asukkaita taloon.
Janicaa. Eli Janica pois talosta. Nyt tän viikkotehtävän aikana se on alkannu ärsyttämään erityisen paljon. Toisaaltaan, jos Janica ei tippuiskaa ja joutuis helvettii, niin olis kiva nähä, et miten se sielä käyttäytyy. Ja seuraavalla viikolla sais vasta tippua.
Mikael on mun suosikki.
draamantekijät tuolta pois? Mitä talossa tehdään stafanilla tai Terhillä? Tai jollain tylsällä Benillä?
huoritteleeko kiltti ihminen toisia julkisesti?
Lyödäänkö vetoa, että terhi ja tanja on saanut vähiten ääniä? Ne nyt on vaan BB:n mielestä pakko ottaa häätöön mukaan että vajakki annika ei tipu. Näinhän se oli viimeksikin.
Onpa yllättävää että oljenkorsikilpailu on tanssia, näinhän taas pedattiin se että annika pysyy siellä ja saa vaihdettua suvin äänestykseen. Eikös vajakki ole jonkun lajin tanssin sm (omien sanojensa mukaan?)Kovin on hyvät mahdollisuudet esim. stefanilla voittaa kisa.
Joka tapauksessa annan kaikille muille kaksi ääntä paitsi annikalle.
Annika ei oo niin paha, mitä Janica. Mikael sais tippu, en tykkää siittä ja sen Jeesuskeskusteluista.