Voiko bussissa syödä eväsleipiä nolostumatta
Tollanen ajatus tuli tänään mieleeni, kun uinnin jälkeen alkoi hiukoa ja oli repussa eväsleipä mukana mutta en sitä tohtinut syödä. Olis vielä joku nauranu... Miksi suklaata on ihan luonnollista syödä julkisesti mutta eväsleivän syöminen nolottaa? Samoin kuin limsaa on ihan luonnollista juoda (kaljaa vielä luonnollisempaa)mutta jos joku kaivais maitopullon esille julkisella paikalla niin johan sitä kylähulluksi leimautuisi.
Kommentit (8)
Vaika tuolla toisessa pupudiscoketjussa jo todettiinkin, että olen estoinen nyhertäjä. Eväiden syöntiin uskallan kuitenkin "heittäytyä" ihan täysillä. :D
Jos eväs ei ole sotkevaa laatua, sitä passaa bussissa syödä. Ja juu, olen syönyt bussissa itse ihan itsetehtyä eväsleipää.
Jos eväs ei ole sotkevaa laatua, sitä passaa bussissa syödä. Ja juu, olen syönyt bussissa itse ihan itsetehtyä eväsleipää.
Täytyypi opetella heittäytymään. T. Ap
Eväiden syöminen bussissa kielletty.
Eväiden syöminen bussissa kielletty.
Ei kai siellä saisi periaatteessa syödä sitä karkkiakaan... se vaan on huomaamattomampaa ja "siistimpää". Kyllähän ruisleipä joskus haisee aika paljon, varsinkin jos on päässyt paketissa kurkkusiivuineen vettymään.
t. itsekin eväitä syövä
Siinä käy näin:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091614401335_uu.shtml
t:HSL:n bussikuski
jota lukis samalla :)