Kokit! Missä vaiheessa raskautta olette jääneet pois töistä?
Jaksaako/pystyykö työskentelemään äitiysloman alkuun saakka? Mietityttää mm. kovat äänet ja pesuainehöyryt..
Kommentit (9)
Pesuainehöyryt ymmärrän hyvin mutta mites äänet?
Tai itse asiassa vuosilomaa pidin viikon ennen äitiyslomaa.
Koko raskausaikana olin sairaslomallakin vain yhden flunssan vajaa kolme kuukautta ennen laskettua aikaa.
loman alkuun asti.olisi voinut olla pitempäänkin ;)
että istumaan ei päässyt työaikana lainkaan. Keittiöön ei yksinkertaisesti mahtunut mitään jakkaraa ja toiseksi, ei näitä hommia istuen voi edes tehdä.
Jalat turpos ja särki, lääkäri käski tunnin välein nostaa jalat ylös ja maata hetki :D
Kesäkuumalla kyökin lämpötila kohosi helposti lähelle neljääkymmentä, siihen päälle kuumana hehkuvat hellat ja höyryuunit, juokse siinä sitten ison mahan kanssa lapaten kiehuvaa kastiketta ja kymmeniä kiloja perunaa.
Olin saikulla useaan otteeseen jo viikoilta 20, sitten pomo sanoi että jää jo kokonaan pois, ei tästä ole hyötyä kenellekään että jatkuvasti on eri tuuraajat.
Toimistotöissä äitiysloman alkuun saakka.Tai itse asiassa vuosilomaa pidin viikon ennen äitiyslomaa.
Koko raskausaikana olin sairaslomallakin vain yhden flunssan vajaa kolme kuukautta ennen laskettua aikaa.
mutta novojen ja jauhosäkkien nostelu aiheutti ennenaikaisia supistuksia. Tai ainakin ne ilmaantuivat heti raskaiden tavaroiden noston jälkeen. Jäin pois noin rv31.
Ekassa raskaudessa työskentelin tarjoilijana ja tuolloin olin töissä äitiysloman alkuun saakka. Jaksoin hyvin.
Tokassa raskaudessa tein toimistotyötä ja silloinkin olin äitiysloman alkuun saakka hommissa.
Jaksaako/pystyykö työskentelemään äitiysloman alkuun saakka? Mietityttää mm. kovat äänet ja pesuainehöyryt..
voi jaksamisen osalta jäädä aika lyhyeen myöskin, kumminki seisoma duunii. pitää myös misailla ym. ja asennot ei aina sovi parhaiten ison mahankanssa. tulee helposti selkä kipeäksi.
itse olin keittiössä rv 30 asti ja joskus tuli olo että taju lähtee kun piti seistä ja samalla leikkaa porkkanaa, helvetin kuuma, selkään sattui se asento, jalkoja pakotti, oksetti kaikki hajut jne.
oli yhtä helvettiä mutta joka päivä menin uudelleen ja uudelleen kunnes yksi aamu päätin etten jaksa enään edes yrittää.
salin puolella lopetin rv 20. se oli yhtä helvettiä myöskin.
Hyvin oon jaksanu toistaiseksi, nyt rv 24, mutta olen itsekin miettinyt että kuinka kauan sitä vielä jaksaa..?
Yksin kuitenkin vastuussa vuorossa koko puljusta et jos käviski niin että selkä kipeytyis pahasti vuoron aikana en niin vaan voisikaan lähteä kotiin.. :/