Siis vähäkö törkeetä palvelua Seinäjoen Subwaylla!
Menin lapsen kanssa ensimmäistä kertaa kyseiseen ravitsemusliikkeeseen, koska minulla oli nälkä.. Istuin puolituntia pöydässä, eikä kukaan tullut palvelemaan minua!
Kaksi nutturapäistä tyttöä tiskin takaa tuijotti, meni kyllä hermo, huikkasin niille, että täytyy tässä mennä sitten muualle syömään, kun täällä ei myydä ruokaa-- katseita vain!!
Miten muualla Subwayssa toimitaan, tarjoileeko ne pöytiin??
Kommentit (26)
mitä ihimettä te täälä viätte tilaa, jos ette aio tilatakkaa? Onseny perkelees ettei anneta tilaa maksavill asiakkail.
ja toinenkin vinkki: hanki edes vähän parempi huumorintaju
ihan tiskiltä haetaan ruoka...kuten muissakin pikaruokapaikoissa.
ÄÖ:si on pienempi kuin kengännumerosi neliöjuuri. Se on pikaruokaketju eikä ravintola. Vaikka olisitkin provo, olet silti tyhmä otus.
Emme ole milloinkaan aikaisemmin käyneet Subwayllä, ajattelin, että tulevat pöydältä kysymään.
Ap.
ÄÖ:si on pienempi kuin kengännumerosi neliöjuuri. Se on pikaruokaketju eikä ravintola. Vaikka olisitkin provo, olet silti tyhmä otus.
Mikä on äö?
Emme ole milloinkaan aikaisemmin käyneet Subwayllä, ajattelin, että tulevat pöydältä kysymään.
Ap.
Tulivatko mäkkärillä kysymään?
Mikä on äö?
Älykkyysösamäärä, polvästi. Ei taida kaksinen olla sinunkaan ÄÖ, eikä varsinkaan ÄO.
Mikä on äö?Älykkyysösamäärä, polvästi. Ei taida kaksinen olla sinunkaan ÄÖ, eikä varsinkaan ÄO.
Saitko sarkasmin?
Kuten sanoin, emme ole milloinkaan käyneet Subwayllä, eikä heidän liikeideansa ollut selvillä!
Mistä ne tekee niitä ruokiansa, kun tiskillä on vain tyhjät lasivitriinit??
- Ja kyllä... olen blondi, lapseni on myös..
Mikä on äö?Älykkyysösamäärä, polvästi. Ei taida kaksinen olla sinunkaan ÄÖ, eikä varsinkaan ÄO.
Saitko sarkasmin?
Viestisi on niin lyhyen näpeä, ettei siitä voi edes Teri Jarvo erottaa sarkasmia. Et siis osaa tuottaa tekstiä, jonka voisi tulkita sarkasmiksi. älykkyysosamääräsi on korkeintaan ännäsjuuri keskisormesi puolikkaan kahdeksasosasta.
Emme ole milloinkaan aikaisemmin käyneet Subwayllä, ajattelin, että tulevat pöydältä kysymään. Ap.
^"Mita se poyta olisi tilannut?"
Pöljä, ap tarkoitti tietysti että tilaus tultaisiin tekemään pöydällä seisten!
:D
Istuin puolituntia pöydässä, eikä kukaan tullut palvelemaan minua!
miten kukaan olis niin tyhmä että istuis puol tuntia menemättä kysymään missä palvelu viipyy!?
ainakaan tuota osuutta,että ap olisi istunut puoli tuntia pöydässä..
Varmasti sinä aikana olisi käynyt muitakin asiakkaita,joilta ap olis voinu ottaa mallia :)
Ja vain idiootti istuu ja odottaa noin kauan jos ei muita asiakkaita ole..
Ap.