Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäiskö raskaustesti jo raskauden?

Vierailija
06.10.2011 |

Jos olisin raskaana. Tulevien kuukautisien seuraava alkamispäivä olisi ensi viikon keskiviikkona. Haluaisin tehdä jo raskaustestin. Näyttäisikö se jo positiivista jos olisin raskaana?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain superherkällä saattaisit jonkun haamujen haamun saada, mutta en oikein usko.

Vierailija
2/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme huomenna 50v-juhliin. voinko siis juoda siellä jos raskaustestikin olisi negatiivinen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ottaa mutta et enempää.

Vierailija
4/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain alkumaljan. Tain lasin viiniä ruuan kanssa. En kyllä mitään kännejä vetäisi jos raskautta olette yrittäneet.



terv. 2

Vierailija
5/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että näyttää.



Minulla näytti vielä rv 4+2 negaa herkällä testillä. Vasta 4+4 oli hailukka positiivinen. Ja nämä päivät siis myöhemmin ultralla määritetystä raskauden kestosta.



Sinulla on nyt mahdollisesti vasta rv 3+1, eli odottele vielä ainakin viikko, ja sitten jos näyttää negaa, mutta kuukautiset eivät ole alkaneet, tee testi uudelleen.

Vierailija
6/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee huomisaamun tummasta virtsasta testi. Jos on negatiivinen, juo, mutta max 2 annosta. su-aamuna toistat testin sakeasta virtsasta, silloin jo ihan hyvät mahikset plussaan jos oot raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti testi positiivista maanantaina kun vasta lauantaina pitäs menkkojen alkaa. Ei ollu ehkä kaikki vahvin viiva, mutta ihan selkeä eikä mikään haamujenhaamu. Kyseessä siis Davidin (?) herkka liuskatesti. Saattais se sullakin siis näyttää :) Onnea!

Vierailija
8/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä käsityksessä että vauvaa ei vahingoita jos raskaustestissäkään ei mitään näy eli ts ei tiedä olevansa raskaana.



nämä juhlat on ryyppäysjuhlat, ei siellä muuta tekemistä ole. ihmiset ihmettelee jos minä, bilehile en juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamu tulla vaikkei olisikaan raskaana?



mulla on vain apteekin raskaustesti, onko herkkä?

Vierailija
10/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kehoteta lopettamaan juominen silloin kun alkaa tosissaan yrittämään raskautta? Minä en joisi sinuna, sillä jos sitten myöhemmin plussaat, saattaa koko raskausaikaa varjostaa pohdinnat siitä, että kannattiko juoda.



That being said, en usko että juomalla voi tehdä vahinkoa noin aikaisessa vaiheessa (mahdollista) raskautta. Mutta en riskeeraisi mitään silti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä käsityksessä että vauvaa ei vahingoita jos raskaustestissäkään ei mitään näy eli ts ei tiedä olevansa raskaana.

nämä juhlat on ryyppäysjuhlat, ei siellä muuta tekemistä ole. ihmiset ihmettelee jos minä, bilehile en juo.

Tämä käsitys minullakin on. Istukkahormonia ei ole vielä erittynyt, jos raskaustesti on negatiivinen. Tämä tarkoittaa sitä, ettei alkoholi kulkeudu vielä istukan kautta alkioon, vaan se saa ruskuaispussista ravinnon.

Vierailija
12/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo apteekinraskaustesti-niminen testi herkkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tein testin aika myöhään, menkat oli jo reilusti myöhässä. En suosittelisi tekemään vielä, sillä välillä se munasolu hipaisee kohdun seinää sillä tavalla, että sitä istukkahormonia erittyyy ihan vähän. Sitten jos just silloin teet testin ja se plussaa, niin on iso suru, kun menkat tuleekin ihan tavalliseen tahtiin. Se suru ei olisi niin iso, jos ei tekisi sitä testiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän