Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko psykiatri koskaan arvioinut väärin , että potilas tarvitsisi terapiaa?

Vierailija
06.10.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä mielessä se on hyvä uutinen ja kertoo, että toivoa on. Sanoisin että kellekään ei pieni itsetutkiskelu olisi pahasta. Kaikki eivät kykene terapiatyöskentelyyn eivätkä kaikki hyödy siitä.

Vierailija
2/2 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kaikenlaista, ei mm. tunnistanut ADHD:ta vaan syytti vain vanhempia oireilusta ja olisi pakottanut lapsen osastohoitoon vaikka oikea apu olisi ollut lääkitys, tukitoimet koulussa ja mahdollisesti joku itsetuntoa ja ryhmätoimintaa tukeva terapia.



Sanon vaan että huostaanotto oli todella lähellä, onneksi lastensuojelun viranomaiset näki mikä tilanne oikeasti on ja saatiin pitää perhe yhdessä (ilman mitään tukitoimiakaan, huom!) + päästiin lastenneurologille hoitoon yksityisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla