Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja anoppi kriisi, mielipiteitä?!?

Vierailija
06.10.2011 |

Tilanne on siis se että meillä on ollut pari viikkoa kunnon tappelut käynnissä aiheena puolison ulkomaanmatka.

Olemme siis suunnitelleet yhdessä matkaa Tanskaan missä asuu puolison sukulaisia. Ei mitään tarkkoja suunnitelmia, mutta tyyliin "pitäisi talvella mennä käymään", "olisi ihanaa mennä yhdessä viikonlopuksi" yms.

Nyt puoliso ilmoitti lähtevänsä sinne yksin, tai muiden sukulaistensa kanssa viettämään synttäreitä ja minä vedin herneen nenään koska minusta sinne kuului lähteä yhdessä kun yhdessä on siitä jo vuoden päivät puhuttu.

Olisitko sinä suuttunut?

Tämän jälkeen puolisoni perui oman matkansa ja nyt anoppini on vetänyt minulle herneen nenään koska en kuulemma päästä hänen lastaan reissuun, ja selittää koko suvulle miten pidän puolisoni vankina ja olen niin mustasukkainen.

argh hermot menee... Pakko oli päästä avautumaan. Mielipiteitä? Ylireagoinko minä kun loukkaannuin ja miten helvetissä sen anopin saa rauhoittumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyellä varoitusajalla. Ei niin että olisi kukaan mukaan pyytänytkään..

ap

Vierailija
2/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tulistuvaa sorttia koko suku?

Hyvä vaihtoehto olisi ollut varata sinullekin matkat synttäreille jälkijunassa, tai sopia että miehesi nyt menee sinne ensin ja yhdessä menette joskus toiste. Tylsää että meni perumaan matkansa kiukkuisena.

Anopin kanssa en osaa auttaa, kuulostaa ikävältä toimintatavalta tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa peruisi yhteisen matkan. Varsinkin jos syynä olisi sukulaiset. Vaimo tulee ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi