AV-tietäjät! Paras läppäri kirjoittamiseen ja nettisurffailuun?
Jonkin verran poika pelaisi myös pelejä. Tarkoitus olisi nyt ensin ostaa uusi, kirjoittamiseen ja nettisurffailuun keskittyvä läppäri, ja myöhemmin kotikoneeksi järeä kiinteä tietokone...
Mitä läppäriä suosittelisitte? Kestävä, käytännöllinen, ja toiminnallisesti hyvä (juuri kirjoittamiiseen ja surffailuun). Tuntuu, että joka merkillä on omat kannattajansa ja vihaajansa. Macista en ole kiinnostunut, se maailma on mulle ihan outo. HP:stä olen kuullut, että emolevy/kovalevy menee helposti rikki jne... Apua! Aika viidakko tuo ostaminen! Sanokaa kaikkitietävä AV-raati, mikä läppäri kannattaisi ostaa?? Hintaluokka ei ehkä se halvin, mutta ei myöskään kallein. Eli millä hinnalla saa jo kunnon koneen, ettei tarvitse katua.
Kiitos jos jaksatte vastata
Kommentit (3)
Mistä näitä käytettyjä, hyviä läppäreitä voi ostaa? Sorry, oon vaan niiin pihalla näistä jutuista. Edellinen läppäri vähän alle 10-v...
itse en lenovoa ostaisi. Itselläni oli hp:n läppäri joka toimi edelleenkin ihan hyvin vaikka oli jo jokusen vuoden vanha. Annoin sen kaverille surffailu koneeksi. Itse ostaisin asuksen jos olisi tarvetta.
T. Nörtti av-mamma
ibm:n/lenovon thinkpad. Kun googlettaa noita kunnostuspaikkoja, niin osa antaa takuuta vielä mukaan jonkin verran, ja hintatasoon verrattuna saa kestävän koneelle tukevalla kuorella.