Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sohvasofia antaa aika erikoisia neuvoja...

Vierailija
06.10.2011 |

No, ihan ensin nyt sanon, että en pidäkään Sofian sohvaa minään kaikkivoipana neuvonantajana. Mutta esimerkiksi tämä vastaus tuntui minusta ihan provolta:

http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/201110050115126_ss.shtml

Jotenkin friikki koko Sofian sohva, noista vastauksista päätellen. Minulla ainakin meinasi kahvit tyrskähtää koneen ruudulle, kun kysyjä kertoi "Joko minä hyväksyn tilanteen ja suljen suuni ja silmäni. Hän haluaa maksaa siitä korvausta minulle 300 euroa kuukaudessa. Avioero on toinen vaihtoehto." Mutta "sofia" ehdottaakin summan tinkimistä vähän isommaksi :D On kyllä satavarmasti mies tuo sofia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, kolmesataa euroa kuussa? Eipä tulisi diiliä tuolla summalla. Jos tuollaiseen pitäisi lähteä, niin neuvottelut aloitettaisiin kyllä nelinumeroisella summalla ja minulle myös oikeus rakastajaan.

Vierailija
2/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi ollut yli 20v naimisissa ja nyt mies maksais 300 kuussa että voi pitää kahta naista itsellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi ollut yli 20v naimisissa ja nyt mies maksais 300 kuussa että voi pitää kahta naista itsellään.

Mietin itsekin, että tuo kysyjäkin vaikutti provolta joten ehkä "sofia" vaan provotti takaisin?:P Kyllähän sitä ihmisistä mitä ihmeellisempiä tapauksia löytyy, joten toisaalta en ihmettelisi vaikka olisi tottakin. Pieni provonkäryhän tuosta haiskahtaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä