Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikki miehet ääliöitä?

Vierailija
06.10.2011 |

Mun mies tänään on. Olen kotona flunssassa ab-kuuri päällä, siivoan, laitan ruokaa, hoidan kolmea lasta. Mies on töissä ja punttisalilla. kotona huutaa meille kun on niin kova työstressi kuulemma.

Ottaa päähän. Niin pitkälle venyn minäkin kuin jaksan ja yritän ihan oikeesti auttaa. Miksei mies voi edes lapsille olla huutamatta, ei ne ymmärrä että ei ole niiden vika.

Harmittaa että olen tuollaisen kanssa mennyt lisääntymään. Isänsä on ääliö, itse on ääliö. Nyt pelkään että meidän lapsistakin tulee ääliöitä. Geenit varmaan tulee molemmilta puolilta, mikä vika ittessä sitten on että tollasta kattelee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta löytyy myös ääliö ja nyt huomaan, että esikoinen on ruvennut puhumaan samalla tavalla kuin mieheni (eli syyttämään kaikkia muita, jos itse on mokannut), mikä olikin tässä suurin pelkoni. Hieno homma.

Vierailija
2/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli, nykyinen on mies isolla M:llä.

Mutta nyt kysyn sinulta, miksi siivoat flunssassa? Hae eineksiä kaupasta. Syö suklaata, elä elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos googlettaa "mieheni on ääliö" niin saa aika paljon osumia...

Harmittaa, kun haluaisi täräyttää joskus oikein kunnolla yhtä tökerösti takaisin. Mutta siitä sais sitten kuulla maailman tappiin. Enkä halua lasten kuullen riidellä, haluaisin opettaa heille parmpia käytöstapoja.

Esikoinen matkii isäänsä (poika) ja kiusaa pikkuveljeään kun ei isäänsä uskalla purkaa. Pienin ei vielä tajua sen enempää, mutta ymmärtää ilmapiirin ja tulee itkuisaksi ja roikkuu kiinni äidissä.

huolettaa lasten puolesta.

ap

Vierailija
4/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelin että ehkä konttausikäinen välttyisi taudeilta.

ja mies urputtaa jos on likaista.

ja jos siivoan, ei tartte puhua sille paskalle.

pitäs varmaan pakata muksut autoon aj mennä mummolaan. sais mököttää keskenään.

Vierailija
5/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä ei ainakaan ole henkistä kapasiteettia mahduttaa muita ihmisiä maailmaansa.

Kai senkin voi tiivistää sanaan ääliö.

Vierailija
6/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein metsä vastaa, kuten sinne huutaa. Ääliöillä miehillä on ääliöt vaimot. Ei kai ne muuten olisi toisiaan löytäneetkään.

Vierailija
7/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen täydellisen perheen!

"Usein metsä vastaa, kuten sinne huutaa. Ääliöillä miehillä on ääliöt vaimot. Ei kai ne muuten olisi toisiaan löytäneetkään."

lohduttaisi. tietäisi että tällaistakin on. Omasta ystäväpiiristä ei löydy, tavallisia ihmisiä ollaan kaikki, välillä paremmin, välillä huonommin. Ei kai missään perheessä aina ole kurjaa?

Vierailija
8/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni nainen se on se paskamainen ja nalkuttava ääliö. Ei ole mikään ihme jos miehenne pakenevat lopulta kotihelveteistä ja äitiyden myötä ilkeiksi hirviöiksi muuttuneiden naisten luota toisten naisten syliin.

Mä tunnen kyllä monia oikein reiluja, kivoja ja älykkäitä miehiä, mutta paaaljon vähemmän reiluja, kivoja ja älykkäitä naisia. Onneksi on heitäkin, mutta kuten sanoin, harvassa oman kokemukseni mukaan ovat! Katsokaa nyt vaikka tätäkin alhaisten ämmien palstaa. Joillakin miesvaltaisemmilla palstoilla on paljon tasokkaampaa ja älykkäämpää keskustelua jonkun aihepiirin ympärillä, ja nimenomaan keskustelua, eikä sitä toisten lytistämistä "mä oon hyvä nainen ja äiti, sä et oo kuule yhtään mitään" -tyyppistä paskaa.

Vierailija
9/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olenkin ilkeä, ruma paska, sehän on ihan selvää! enkai muuten tänne kirjoittaisi. Ja viestit vielä täynnä kirjoitusvirheitä.

Mutta vaikka olisinkin, saattaa mieheni silti myös olla ääliö. saat sen viikoksi lainaan, jatketaan keskustelua sitten?

Vierailija
10/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ketju jossa syynätään miessukupuolen vikoja vähänkin, tulee se tyyppi joka haukkuu naiset. Ja aina pahemmin kuin mitä miehistä on puhuttu.

Onko tabu keskustella siitä mitä mies tekee mahdollisesti väärin? Ja jos keskustellaankin niin mies teki väärin koska nainen.

Vierailija
11/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ketju jossa syynätään miessukupuolen vikoja vähänkin, tulee se tyyppi joka haukkuu naiset. Ja aina pahemmin kuin mitä miehistä on puhuttu.

Onko tabu keskustella siitä mitä mies tekee mahdollisesti väärin? Ja jos keskustellaankin niin mies teki väärin koska nainen.

kuten alkuperäisessä viestissä kaiketi kerroin, olen ihan oikeasti yrittänyt miestä euttaa, just esim katsoa lapsia että pääsisi punttisalille rentoutumaan ja ystäviä näkemään.

Sitä ei vaan voi toisen ihmisen stressiä kokonaan kantaa. Olen kokeillut halata ja sanoa että rakastan, sanoa että ei tarvitse murehtia, kyllä jotenkin pärjätään vaikka jäisi työttömäski.

Nyt vaan tuntuu että en osaa auttaa. Oltiin sovittu, että voin olla pienimmäisen lapsen kanssa hoitovapaalla pitkään, että hyödyttää meidän arkea enemmän näin. Mutta täytyy varmaan hakea jotain keikkatöitä tai ottaa hoitolapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän