tunnen suurta tyytyväisyyttä
niinkin typerästä asiasta kuin että tein aina kaikki vauvanruuat itse. meillä ei purkkiruokia syöty.
Kommentit (5)
mä vaan otin koko perheen ruoasta vauvan osan ennen vauvalta kiellettyjen aineiden (suola, maito) lisäämistä, hienonsin haarukalla tai sauvasekoittimella ja syötin vauvalle.
Purkkiruokia meilläkään ei syöty, kuin ehkä pari kertaa jossain matkalla.
joten on minusta ap nähnyt aika paljon vaivaa ja kyllä vähän turhaan.
orin perunan samasta annoksesta kuin tein muulle perheelle ruokaa, samoin lihat otin vauvalle sivuun ennen suolan lisäämistä jne. Soseutin ja syötin vauvalle.
Kakkoselle siis, ei se minusta kauheasti lisävaivaa enää vaadi jos esimerkiksi teen aikuisille maustetun ja vauvalle maustamattoman version linssipadasta. Samat aineet pilkotaan ja keitellään.
mä vaan otin koko perheen ruoasta vauvan osan ennen vauvalta kiellettyjen aineiden (suola, maito) lisäämistä, hienonsin haarukalla tai sauvasekoittimella ja syötin vauvalle. Purkkiruokia meilläkään ei syöty, kuin ehkä pari kertaa jossain matkalla. joten on minusta ap nähnyt aika paljon vaivaa ja kyllä vähän turhaan.
jota muu perhe syö. Itse tein soseita siihen asti kun muun perheen ruokaa pystyi soveltamaan. Ja ennenkuin alatte karjumaan suolinukan tuhoamissta ja muusta, nelikuisen kiinteät olivat lääkärin määräys.
Ostaisin sinuna itselleni lahjan uutterasta ja vaivaa nähdystä työstä kun olisit päässyt paljon helpommallakin!