Miten kukaan voi haukkua Mikkosia tässä tilanteessa!
Nyt vähän kunnioitusta hei oikeesti. Mies on hengityskoneessa, sokeutunut, keuhkokuumessa.. aika toivottomalta kuulostaa ja jollain on pokkaa haukkua!
En itsekkään allekirjoita kaikkia heidän juttujaan, mutta en näe mitään syytä olla epäkunnioittava tässä tai missäkään muussa tilanteessa!
Toivon, että heillä on vakuutukset ja muut kunnossa jotta selviävät rahallisesti tästä. Liian paljon lapsille, jos isä menehtyy tai vammautuu pahasti ja äiti joutuu lähtemään töihin kun ovat tottuneet, että on turvallista kun kotona on aina toinen vanhempi. Aivan liikaa lapsille.
t. kahden kouluikäisen kotiäiti
Kommentit (29)
Jos ei itse kykene myötäelämään ja kunnioittamaan toisia heidän vaikeuksissaan ja päätöksissään, on turha odottaa sellaista saavansa itse, kun sitä tarvitsee.
Sinä et tässä tilanteessa siihen kykene, joten et voi odottaa, että joku toinen kykenee siihen sinun tilanteessasi.
kuinka täällä ollaan nyt niin surullisia ja huolissaan Mikkosten tilanteesta ja siitä, että heitä arvostellaan. Kuitenkin nämä puolustajat samalla haukkuvat tänne kirjoittaneet maan rakoon ja kokevat sen oikeutetuksi. Kaipaisin perusteluja: miksi nimettömän haukkuminen on oikeutettua, mutta Mikkosten ei?
Sitä todellakin saa mitä tilaa.
Jokainen saa AINA ansionsa mukaan.
Sen kummemmin Mikkosiin puuttumatta: tuo on todella julma ja omahyväinen asenne. Ei todellakaan elämässä aina saa mitä tilaa ja ansionsa mukaan. Sano se syöpäsairaalle lapselle tai seksiorjaksi myydylle nuorelle naiselle. Oksettaa tuollainen jeesistelu.
Tietysti median kanssa flirttaileva ei voi valita sitä, mistä siheesta sitä julkisuutta saa. Mutta ei kenellekään toivoisi tuollaista tilannetta kuin Mikkoselle ja perheelle.
Siis aivoinfarkti teki TaaTaasta symppiksen?
Oisko Hitler tai Stalinkin saanut teiltä tukea ja ymmärtämystä jos olisivat olleet syöpäsairaita?
Kärjistettyä joo, mutta ei mua ainakaan säälitä ei TaaTaa, ei Niina eikä penskat, niin älyvapaata porukkaa on tuo pariskunta. Ja miksi muutenkaan TaaTaan tilan pitäis huolettaa, ei kuulu tuttavapiiriini (ja mahdotonta olisikin tuolla elämankatsomuksella).
tietysti on hankalaa kaikilla niillä, jotka ovat taloudellisesti tiukillta ja/tai joutuvat elämään julkisuudella, mutta se pitäisi kuitenkin pitää erillään tällaisista asioista. toivon, että suru ja katastrofi eivät koskettaisi heitä, enkä toivo sellaista kenellekään muullekaan. voimia, voimia, voimia koko perheelle ja kaikille, joita asia koskettaa. toivotaan vielä parasta!!
mitä ihmettä heille on tapahtunut!
minua, valintojani jne. Päinvastoin. Miksi minä kunnioittaisin ventovierasta, joka haukkuu minut maanrakoon? En hauku, koska en itse alennu samaan, mitä he ovat tehneet. Mutta en myöskään heitä kunnioita. Kunnioitusta ei ansaita sairastumalla. Se on sääliä. Ja sääli on sairautta...
tässä tapauksessa toisen kunnioittaminen ole sitä, että pitää mölyt(=negatiiviset asiat) mahassaan ja antaa toisten(=Timon oikeat läheiset) elää omaa suruaan rauhassa.
kuinka täällä ollaan nyt niin surullisia ja huolissaan Mikkosten tilanteesta ja siitä, että heitä arvostellaan. Kuitenkin nämä puolustajat samalla haukkuvat tänne kirjoittaneet maan rakoon ja kokevat sen oikeutetuksi. Kaipaisin perusteluja: miksi nimettömän haukkuminen on oikeutettua, mutta Mikkosten ei?
Ainakin lukutaidon tai lukemansa ymmärtämisen puute. Onneksi sentään osaat käyttää suuria kirjaimia. Kirjoituksesi perusteella sekin on ollut sinulle haasteellista. Kehoitan lukemaan kirjoituksen uudelleen ja miettimään, mitä se tarkoittaa.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää, pinnaatko koulusta vai miksi kirjoitat tälle palstalle näin kouluaikaan?