Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan voi haukkua Mikkosia tässä tilanteessa!

Vierailija
06.10.2011 |

Nyt vähän kunnioitusta hei oikeesti. Mies on hengityskoneessa, sokeutunut, keuhkokuumessa.. aika toivottomalta kuulostaa ja jollain on pokkaa haukkua!

En itsekkään allekirjoita kaikkia heidän juttujaan, mutta en näe mitään syytä olla epäkunnioittava tässä tai missäkään muussa tilanteessa!

Toivon, että heillä on vakuutukset ja muut kunnossa jotta selviävät rahallisesti tästä. Liian paljon lapsille, jos isä menehtyy tai vammautuu pahasti ja äiti joutuu lähtemään töihin kun ovat tottuneet, että on turvallista kun kotona on aina toinen vanhempi. Aivan liikaa lapsille.

t. kahden kouluikäisen kotiäiti

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua, valintojani jne. Päinvastoin. Miksi minä kunnioittaisin ventovierasta, joka haukkuu minut maanrakoon? En hauku, koska en itse alennu samaan, mitä he ovat tehneet. Mutta en myöskään heitä kunnioita. Kunnioitusta ei ansaita sairastumalla. Se on sääliä. Ja sääli on sairautta...

Vierailija
2/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilta puuttuu empatiankyky, ja myötäelämisen kyky, myös älyllisyys on näillä ihmisillä vähän niin ja näin.

Lyhennettynä valkoinen roskasakki=moukat ovat juuri näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua, valintojani jne. Päinvastoin. Miksi minä kunnioittaisin ventovierasta, joka haukkuu minut maanrakoon? En hauku, koska en itse alennu samaan, mitä he ovat tehneet. Mutta en myöskään heitä kunnioita. Kunnioitusta ei ansaita sairastumalla. Se on sääliä. Ja sääli on sairautta...

nuori ihminen ja jo noin kyyninen?

Vierailija
4/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista kun itse sairastut, älä odota muilta mitään, kärsi yksin.

Vierailija
5/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen valintoja ja jokut ovat jopa ihan aidosti huolissaan heidän lapsista, varsinkin nuorimmista.

Ja niitä valintoja siis:

a) lasten teko HUOMATTAVASTI vanhemman miehen kanssa, joka ihan tilastollisestikaan tuskin ehtii kasvattaa niitä aikuisiksi saakka

b) kotiäitiyden (ja samalla minimitulojen) puolustaminen tilanteessa, jossa kuitenkin asutaan huomattavan suuressa asunnossa, jonka ylläpito ei todellakaan ole ilmaista, vaikka asunto olisikin jo maksettu

c) valinta arvostella todella kovin sanoin muita, jotka ovat valinneet esim. työssäkäynnin ja muut keskiluokkaiseen elämään "kuuluvat" asiat (esim. asumisen lähiössä, jossa lapsilla on ihan oikeitakin ystäviä mielikuvitusystävien lisäksi)

d) valinnan tuoda koko perhe julkisuuteen ja nyt lisäksi selkeästi rahastaa näinkin vaikealla tilanteella myymällä yksinoikeus viikkolehdelle.

Näistäkin huolimatta en tämmöistä tragediaa olisi perheelle toivonut ja ihan aidosti toivon, että ovat järjestäneet raha-asiansa niin, etti Ninan jäädessä yksin tule suunnattoman suuria vaikeuksia ylläpitää perheen elämää.

Vierailija
6/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse kykene myötäelämään ja kunnioittamaan toisia heidän vaikeuksissaan ja päätöksissään, on turha odottaa sellaista saavansa itse, kun sitä tarvitsee.

Vierailija
7/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse kykene myötäelämään ja kunnioittamaan toisia heidän vaikeuksissaan ja päätöksissään, on turha odottaa sellaista saavansa itse, kun sitä tarvitsee.

on äärimmäisen kaukana kristillisestä maailmankatsomuksesta.

En ota kantaa Mikkosiin, en ole heidän asenteeseen koskaan tutustunut.

Vierailija
8/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi olla myös niitä ihmisiä kohtaan mukava ja kiltti, vaikka ne ihmiset ehkä olisivatkin ilkeitä olleet minulle.

Ilkeyteen vastataan mukavuudella, ei ilkeydellä.Se ei johda mihinkään ja itselläkin on parempi olo, kun voi rehellisesti olla mukava ihminen, joka ei halua kenellään pahaa, edes Mikkosen perheelle.

Vierailija
9/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukea vaikeissa elämäntilanteissa saan läheisiltä ihmisiltä, en ventovierailta. Kuten kirjoitin, en kyseistä pariskuntaa ja heidän valintojaan ole haukkunut, miksi siis sinä koet tarpeelliseksi alkaa sättimään minua ja minun mielipidettäni?

2, muista tuo, kun lapsesi sairastuu, älä odota sääliä,muista kun itse sairastut, älä odota muilta mitään, kärsi yksin.

Vierailija
10/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on hieman epänormaalia tuoda perheen tragedia roskalehdistön kautta kaikkien ulottuville, mutta sehän on heidän oma valintansa. Miksi me emme voisi tehdä omaa valintaamme ja ihmetellä, miksi rypeä surussaan monen väriaukeaman verran?

Vierailija
11/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolenkymmentä sivua värikuvineen. Kunnioittaako Nina itsekään perheensä tilannetta?

Vierailija
12/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatika tämän jälkeen. Lehtitietojen mukaan talosta on monta sataatuhatta velkaa ja Nina kierrättää pakastepusseja. Pääasialliset tulot Seiskan haastatteluista ja blogin pitämisestä.

Vierailija
13/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä todellakin saa mitä tilaa.

Jokainen saa AINA ansionsa mukaan.

Vierailija
14/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ko. perhe on tuonut itseään esiin ITSE. On ollut tv-ohjelmaa mikä kertoo perheestä, on esiinnytty muissakin ohjelmissa kuten Karavaanarit sarjassa sekä erilaisissa keskusteohjelmissa, samoin Seiskassa ym. roskalehdissä on heistä säännöllisesti juttua, on omaa blogia jne. Fakta on se, ettei Suomessa perhettä vedetä julkisuuteen ellei julkisuuden henkilö ITSE sitä halua. Suurin osa ihmisistä pitääkin perheen ja työn erillään, esim. haastatteluissa voidaan mainita vaimo ja lapset, mutta ei nimiä/ikiä, ja puhutaan vain siitä TYÖSTÄ.

Niin valitettavaa kun se onkin, ei Timo T. A. ole enää aikoihin ollut mitään muuta kun "turha julkkis". Tarkoitan, että mitä on hän on työkseen tehnyt, puhunut vaan ikivanhoista 70-luvulla tapahtuneista asioista ja komeillut lööpeissä. Minusta on väärin että lapset on vedetty julkisuus rumbaan mukaan, ei ole oikein että pieni lapsi joutuu tosi-tv sarjaan tm. mukaan jos ei ymmärrä mitä se edes tarkoittaa.

Ikävää että hän on sairastunut ja voimia perheelle.

Mutta en pääse eroon siitäkään ajatuksesta, että romahtaako nyt heidän pilvilinnansa, se että äidin pitää olla kotona, ei saa käydä töissä jne. Moni oppii kantapään kautta, ettei kaikki aina mene niinkuin elokuvissa, yllättävistä syistä se elämä voi heitellä niin ettei enää pysty elämään omien ihanteiden mukaan. Siksi on hyvä olla suvaitsevainen muita ja heidän valintojaan kohtaan.

Vierailija
15/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilta puuttuu empatiankyky, ja myötäelämisen kyky, myös älyllisyys on näillä ihmisillä vähän niin ja näin.

Lyhennettynä valkoinen roskasakki=moukat ovat juuri näitä.

olet sairas yksilö.. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
16/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katso tässä isossa maailmassa niin rankkaa, kun TOSIAAN ihmisillä on omat mielipiteensä joka asiasta.. Voi sua parkaa kun oikein olet kokenut noin suurta arvostelua... HAHAHA!

Vierailija
17/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuollainen kaltaisesi pikku pikku pipipää tulee vastaamaan tähän ketjuun? Mikkoset eivät varmasti IKINÄ ole sanoneet ihmiselle/ihmisestä, joka on sairas, että voi voi vaan. Kyllä he osaavat tuntea myötatuntoa yms.

Vierailija
18/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, ei toisen onnettomuutta ja sairastumista saa nauraa.

Vierailija
19/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnat ovat olleet aika käsittämättömiä. Lisäksi lapsille olisi saattanut olla hyväksi päästä pois tiukasta kotoa ohjatusta kasvatuksesta. Lasten käytös TV:stä nähtynä todella outoa. Tuomitsen myös totaalisesti lasten käytön julkisuudessa rahastusmielessä, kyllä äidin töissä käynti on pienempi paha.

perheen valintoja ja jokut ovat jopa ihan aidosti huolissaan heidän lapsista, varsinkin nuorimmista.

Ja niitä valintoja siis:

a) lasten teko HUOMATTAVASTI vanhemman miehen kanssa, joka ihan tilastollisestikaan tuskin ehtii kasvattaa niitä aikuisiksi saakka

b) kotiäitiyden (ja samalla minimitulojen) puolustaminen tilanteessa, jossa kuitenkin asutaan huomattavan suuressa asunnossa, jonka ylläpito ei todellakaan ole ilmaista, vaikka asunto olisikin jo maksettu

c) valinta arvostella todella kovin sanoin muita, jotka ovat valinneet esim. työssäkäynnin ja muut keskiluokkaiseen elämään "kuuluvat" asiat (esim. asumisen lähiössä, jossa lapsilla on ihan oikeitakin ystäviä mielikuvitusystävien lisäksi)

d) valinnan tuoda koko perhe julkisuuteen ja nyt lisäksi selkeästi rahastaa näinkin vaikealla tilanteella myymällä yksinoikeus viikkolehdelle.

Näistäkin huolimatta en tämmöistä tragediaa olisi perheelle toivonut ja ihan aidosti toivon, että ovat järjestäneet raha-asiansa niin, etti Ninan jäädessä yksin tule suunnattoman suuria vaikeuksia ylläpitää perheen elämää.

Vierailija
20/29 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatika tämän jälkeen. Lehtitietojen mukaan talosta on monta sataatuhatta velkaa ja Nina kierrättää pakastepusseja. Pääasialliset tulot Seiskan haastatteluista ja blogin pitämisestä.