Onko muita 1,5 vuotiaita jotka nukkuu päikkärit vielä rattaissa?
Kaikki taivastelee, kun nukutan tuon ikäisen vielä ulos rattaisiin. Mutta meillä se tilanne, että tyttö nukkui onnettomia päikkäreitä sisällä, kun heräs aina kesken kun isommat lapset tulee koulusta. Sitten oli illat kiukkua. Ulkona nukkuu hyvin kahden tunnin päikkärit ja mahtuu rattaissa nukkumaan tosi hyvin.
Kommentit (14)
Teet niin kuin teidän lapselle on parhaaksi!
Hei, meillä naapuri nukutti vielä nelivuotiasta rattaissa päikkäreille. Oli vähän koomisen näköistä, kun lapsi ei enää kunnolla mahtunut vaan kyhjötti siellä jalat koukussa... että no worries sulla vielä.
en ehdoin tahdoin laita lasta ulos nukkumaan. Parhaiten hän nukkuu omassa sängyssään.
t. 1v 7kk lapsen äiti
Olen utelias.
Minä olen nukuttanut kaikki neljä lastani päiväunille pihalle rattaisiin niin kauan kuin ovat päiväunia nukkuneet. Rattaista on roikkuneet nilkat yli kun ovat kasvaneet liian pitkiksi noin 3-vuotiaina, mutta hyvin maistui uni silti.
Ainoa taivastelu jonka olen saanut, on että "miten ihmeessä onnistut, meidän X ei suostu nukkumaan rattaissa ulkona."
Esikoinen nukkui aina sisällä omassa sängyssä, kuopus taas aina parvekkeella rattaissa. On siis 2v ja nukkuu vieläkin rattaissa.
Tyttö on 1v8kk ja nukkuu parvekkeella rattaissa. Aion nukuttaa niin koko talven ja vaikka niin pitkään kuin ylipäätään päiväunia nukkuu. Jaa, pitäiskin mennä pistämään tyttö unille taas :)
Esikoinen nukkui rattaissa päiväunensa yli 2-vuotiaaksi, kunnes muutettiin asuntoon, jossa aurinko paistoi suoraan parvekkeelle. Sen jälkeen alkoi nukkua päiväunet sisällä.
Kuopusta (nyt 1 v 3 kk) aion nukuttaa rattaissa vähintään samanikäiseksi, siihen asti kunnes rattaisiin mahtuu ja niissä suostuu nukkumaan (asutaan nyt okt:ssa, joten rauhaisista ja suojaisista nukkumapaikoista ei enää ole pulaa).
Poika on kyllä vasta 1v ja 5kk ;-) Hyvi nukkuu, enkä ole edes ajatellut siirtäväni sisälle. Ei mulle kukaan sitä ole taivastellut...
Sisällä nukkuu tunnin.
Parvekkeella kolme tuntia.
Muut saa touhuilla rauhassa sisällä eikä tarvi hyssytellä ketään.
Nukkuu niin kauan ulkona kuin mahtuu rattaisiin!
tyttö 2 v 4 kk ja tuollahan tuo vaunuissa juuri nytkin nukkuu päiväunia. Ei osaa nukkua sisällä.
Esikoinen meillä nukkui päikyt sisällä, mutta tämä kuopus vain ulkona. En tiiä milloin hänet sisälle yritän siirtää. Varmaan sitten pakko, jos ei enää vaunuihin mahdu. Vielä mahtuu. Pienikokoinen tyttö.
Minä en näe tässä mitään taivastelun aihetta. Jos kerta nukkuu hyvin ulkona, niin miksi ei?
kun ovat niitä ylipäänsä nukkuneet.
ei mahdu nukkumaan kun jalat roikkuu ulkopuolella. Jos mahuisi niin nukkuisi.