Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Miksi seksi ei kelpaa uudelle kumppanilleni?

Vierailija
05.10.2011 |

Olin ysinhuoltajana monta vuotta kunnes viime keväänä sitten vihdoin löytyi se uusi, ihana rakkaus. Nyt olisin onneni kukkuloilla ellei yksi asia vaivaisi pahasti. Me emme nimittäin ole olleet yhdynnässä yli kahteen kuukauteen.

Tämä mies soittelee päivittäin, ehdottelee tapaamisia tms, mutta usein lenkkipolulle, johonkin tapahtumaan tms. Mistä oikein on kyse? Silloin harvoin kun olemme kahden sisätiloissa hän on "väsynyt" eikä jaksaisi seksiä. Suihinotto tosin kelpaa heti, jos sitä ehdotan. Alussa meillä oli yhdyntöjäin, ja ne olivat minusta ihania enkä huomannut mitään ongelmia. Nykyään hän selvästi välttelee seksiä, ja suostuu ainoastaan jos viettelen hänet suusesiin (silloinkin se on yksipuolista eli minä hoidan hänet). Eikö hän rakastakaan minua? Haluaako hän minusta pelkän ystävän? Kysyisin häneltä suoraan mutta pelkään että sillä taktiikalla menetän hänet kokonaan.

Ja: Voisiko seksittömyys johtua kohtuullisesta ylipainostani? Olenko hänelle fyysisesti vastenmielinen? Tiedän etten ole mikään missi, mutta voisihan hän vaihtaa minut parempaan jos näin olisi.

Kertokaapa nyt etenkin miehet mistä luulette tämän johtuvan. Lisäisin vielä että mies on uskovainen ja minä siis kahden lapsen yh-äiti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisen kirjoittajan kuulumisia olisi mielenkiintoista tietää.

Vierailija
22/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän tarina on mennyt, jos tuo kuvaus sopii myös sinun mieheesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/25 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran suikkari kelpaa mutta yhdyntä ei, niin voisiko syynä olla kondomin käyttö ehkäisyyn? Suurin osa tapaamistani miehistä suostuu käyttämään kondomia muutaman kerran mutta sitten niitä ei enää kiinnosta koko homma.

Vierailija
25/25 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uskovaiset jotenkin suuseksi ihmisiä?