naistenpäivä - saitko millasta sekxii?
kerropas vai onko illalla-yällä vasta kuvioissa?
Kommentit (6)
Sain nautinnollista seksiä. Mieheni osaa tyydyttää naisen monin tavoin. Hän on ONNI minulle.
Sain todella kiihkeää seksiä.. Takaapäin keittiössä! Se oli yllättävää mutta ihanan kutkuttavaa
Sain heti aamuyöstä. Joka puolelta ja ihanaa oli, kiitos Pupuni:)
Harmi että jouduin hylkäämään sut liian pian.
Mä tyydytin naiseni 3 kertaa naistenpäivänä. Nuolin, panin ja sormetin oikein kunnolla. Enempää hän ei olisi jaksanutkaan.
Mua pantiin heti aamusta. Ekaksi tuli takaapäin heti, kun sain silmäni auki. Sitten pantiin siinä kahdentoista tienoilla ruokaIun jälkeen ihan olohuoneen lattialla karvamatolla takan edessä lähetyssaarnaajassa. Seuraavan kerran sain munaa siinä viiden tienoilla iltapäivällä. Sohvalla vaan miehen sylissä.
Illalla ennen nukkumaanmenoa ei enää rakasteltu, mut harrastettiin suuseksiä. Mulla oli päivän päättyessä pimppi aika arja. Ennen nukahtamista mies vielä kysäisi, että oliko kiva naistenpäivä. Olihan se, kun sain noin paljon seksiä. Tavallisesti sekstailemme vain kerran päivässä.
10 lukenut eivätkä uskalla vastata. oliko tämä päivä erikoisempi? vai nainenko sai hellyyttä? vai oliko hän antavana?