Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun pomo on ihan outo! (Vai olenko mä?)

Vierailija
05.10.2011 |

oon ollut kaksi päivää uudessa duunissa päiväkodissa ja ihmettelen pomon käytöstä; kun olemme sopineet palaverista jossa sovittaisiin mun työni kuvasta niin yht äkkii naputteleekin läppärillä jotain "teatteritapahtumavarauksia" ja sit poukkoilee sinne tänne ja mä jään siihen tyhmänä istuun. Ei kuunnellu mua yhtään ja olin ku ilmaa vaan. Kyllä mun mielestä päiväkodin johtajan pitäis pystyä järjestämään aikaa tällaisiin juttuihin. Itse olen aika "hidastempoinen" ihminen ja haluisin rauhassa puhuu asioista. Ärsyttää ku kaikki asiat jäi "kesken"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on epäkunnioittava ja epäkohtelias. Ei ole ihme, että sua ärsyttää.

Vierailija
2/3 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispomo okoulussa /päiväkodissa / hoitokodissa jne. Kaveri on tehnyt 20 vuotta töitä sosiaalialalla eri oppilaitoksisssa ja sanoo, että olisi ihmeissään jos vastaan tulisi naispomo joka osaa kohdella alaisiaan ammatillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on etukäteen sovittu palaveri,varataan tila, kännykkä laitetaan äänettömälle ja läppäriä ei naputeta ellei ole kyse, siitä että palaverissa esim. täytetään yhdessä joku palaveriin liittyvä lomake.

Toinen asia jos ei ole sovittua aikaa vaan alainen sattuu paukaisemaan sisään hänelle sopivaan aikaan.

Mutta samalla myös alaisten pitäisi ymmärtää antaa työkaverille rauha keskustella sen pomon kanssa, eikä kokoajan keskeyttää pienillä asioilla.

Teillä on myös ihan erilainen rytmi elämässä. Sinä olet hidas ja rauhallinen hän nopea ja spontaani. Kumpikaan ei ole oikein tai väärin vaan vain erilaisia. Yritä ymmärtää että aivan yhtä paljon kuin sinua ärsyttää hänen nopeutensa häntä ärsyttää sinun hitautesi.