Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna palaa rahaa tällä mammalla!

Vierailija
05.10.2011 |

Otan ohjat kauniisiin käsiini ja hoidan jokaisen asian "tehtävä hommat" listaltamme.

Nyt riitti mun osalta jatkuva "kohta, joo-joo, ihan heti kunhan vaan toi ja toi on hoidettu" lässytys.

Makso mitä makso.

Mies aikanaan halusi omakotitalon ja pontevana huuteli hoitavansa tietysti kaikki hommat ihan noin vaan ja leppoisasti. No, nyt puuttuu listoja, pari pistorasiaa on rikki, lukko reistailee, tiskikone v****ilee, pari seinää kaipaa maalia. Siinä nyt ens alkuun.

Huomenna soitan joka hommalle ammattilaisen hoitamaan pois päivä järjestyksestä. Mies tietää, että minä en niitä itse osaa tehdä ja hän ei vaan saa aikaiseksi. Niin hoidetaan sitten minun tyylillä. Rahaahan se vaan on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei oloe pennin hyrrää laittaa mihinkään mutta jos on niin siitä vaan.

Vierailija
2/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sä muka seiniä osaa maalata??? järjetöntä muuttaa omakotitaloon jos ei edes pientä pintaremonttia osaa itse tehdä. Listojen laitonkin pitäisi kyllä sujua naiseltakin...vaikka aika avuttomalta kuulostatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan!

Vierailija
4/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin kovempi mamma, kun maalaisit vaikka ne seinät itse. ehkä innostuisi asiasta ja voisitte yhdessä hoitaa loputkin hommat ja säästyneillä rahoilla viikonloppuloma kahden johki, tai lasten kanssa.

Vierailija
5/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että oot menossa hulluille päiville :) Mut noin se pitää tehdä jos ei muuten tule valmista. Muista kotitalousvähennys.

Vierailija
6/6 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siitä kovin tasaista tulisi. Ja se kaikki oheis säätö... ei kiinnosta. Ja listoja en todella edes osaa laittaa. Siis kyllähän ne paikalleen saisin, mutta siinäkin kun pitäisi jäljen olla siistiä ,listat oikean pituisia ja kunnolla kiinni. Ei, ei mun juttu ollenkaan mikään remppailu.

Kakkosella on pointti, maksan mielelläni remppamiehelle palkkaa. Ja näpäytän miestä, että hommat voi hoitaa myös minun tyylillä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi