Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään unikoulu alkaa. Ärh, kerään sisua!

Vierailija
05.10.2011 |

11kk poikani syö vieläkin tissiä 4krt yössä. Nyt se loppu, nyt aletaan nukkua! Sisua minulle, että jaksan olla luovuttamatta. Taidan pukea urheilurintsikat yöksi. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväimetystä vielä sen aikaa kun se sujuu. Jos se alkaa hiipumaan niin sitten alkaa, ja taas jos se luontevasti sujuu niin jatkukoon kunnes taas tulee joku syy lopettaa.

Tähän asti olen miettinyt ettei yösyönti haittaa, mutta viime yönä tuli täysstoppi. En jaksa enää herättelyä, en ole vuoteen nukkunut yli kolmea tuntia putkeen ja kuukauden päästä minulle tulee omien lisäksi hoitolapsi päiviksi. Tarvitsen uneni.

Jepulis, eli nyt alkaa projekti, jonka päätteeksi saan lapset nukkumaan samaan huoneeseen. Koko yöksi.

Tsemppiä sullekin, kakkonen! :)

ap

Vierailija
2/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 vko sitten alko koulu, ja nyt nukutaan 12 h yössä. ihanaa! paljon tsemppiä. muista vaan ettet anna periksi, ei se itku tapa ja antaa pian tulosta. vauvan parhaaksi, ei niinkän omanitsesi. vauva tarvitsee unta. haleja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa korvatulpat, hengitä rauhallisesti, älä anna periksi, anna itkun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, lapsi ei kuole tähän kouluun, viikon päästä olette jo voiton puolella!!!

Onnittelut ratkaisunne johdosta!

Kaikille tulee parempi mieli ja saatte perheeseen rauhallisemman tunnelman, kokemusta on :)

Vierailija
4/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli onneksi tosi väsynyt jo, ja 25min jälkeen jo nukahti. Tein niin, että imetin ensin. Sitten peittelin sänkyyn, ja istuin nurkan takana näkymättömissä laulamassa. Sitten välillä kävin kippaamassa sänkyyn ja peittelemässä. Tosiaan 25min ja oli unten mailla! KAtsotaan miten yö menee, mutta eiköhän tämä tästä! Jess.

Kyllä otti sielun päälle, kun poika siellä itki ja sanoi tissi tissi tissi. Mutta tsemppasin.

ap

Vierailija
5/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lopetin yöimetyksen, mutta se kävi meillä tosi kätevästi.

10kk poika heräili keskimäärin tunnin välein tissille, piti vaan olla rinta suussa koko ajan. Yksi ilta mä vaan päätin että nyt riittää. Kun poika heräsi ekan huutamaan tissi niin otin syliin ja silittelin, ja kun rauhoittui kippasin takaisin sänkyyn. Poika rauhoittui tosi helposti ja jatkoi uniaan. Lapsi heräsi itkemään viikon ajan tunnin-parin tunnin välein, mutta rauhoittui aina silittelyllä tai kainaloon viereen ottamisella.

Sen jälkeen meillä onkin nukuttu hyvin.

Vierailija
6/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 11 kk typy sai luopua yösyötöistä kuukausi sitten, kun itselläni loppui jaksaminen tuon heräilyn kanssa.

Meillä auttoi, kun nukuin muutaman ensimmäisen yön toisessa huoneessa. Rauhottui isän kanssa paremmin, kun ei ollut maidon tuoksua lähellä.

Vierailija
7/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tulin tän kertomaan, mutta mä jätinkin nyt illasta myös tissin pois tänään, nukahti hirveellä huudolla, mutta tähän asti on nukahtanut aina tissille, nytkin tosin syliin, mutta ilman tissiä suussa. Voi olla et oon ihan pöljä, mut ajattelen aina et uudet asiat käy ihan pikkuhiljaa, ensin jätän tissin pois päivällä, sitten illalla ja yöllä, jossain vaiheessa toivon et tyttö nukahtaa itekseen omaan sänkyyn. En ota stressiä :D

Kiva kun kerrankin saa asiallista tukea täältä :)

Vierailija
8/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli katkonainen yö, mutta periksi ei annettu. Aamuyöstä lapsi kävi jo heti itse nukkumaan, kun vain kippasi pitkälleen. Aamulla oma iloinen itsensä. :) olen kyllä tyytyväinen, muutama yö niin nukutaan kuin tukit!

Ap

Vierailija
9/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kaikki sujuu jatkossakin hyvin!

Vierailija
10/13 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä heräsi kerran vielä illalla, nukku kun sylittelin ja silitin sitten omaan sänkyyn. Heräsi KERRAN yöllä, joskus ennen neljään, ja sitten jatkoi uniaan aamuun asti. Ja reippaana uuteen päivään. Me todellakin nukutaan kohta kuin tukit. jes.

Onneksi huomasin tän ketjun eilen ja aattelin et miksi en koittaisi itsekkin tänään jo :)

Pahus vaan kun itse tottunu heräilemään yöllä, ni ei oikeen meinannu itse saada nukuttua.

Kakkonen täällä.

Vierailija
11/13 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä en noussut kertaakaan lapsia hoitamaan. :) Nukkuvat epelit vieläpä samassa huoneessa jo kolmatta yötä! Illalla käyvät sinne nukkumaan, hetken odottelen siinä ovensuussa että uni lähtee tulemaan, sitten nukkuvat siellä.

Mahtavaa! Vielä en itse ole nukkunut kovin hyvin, koska herään tiukkaan istuneesta tottumuksesta. Mutta eiköhän sekin päivä joskus koita, kun huomaan aamulla nukkuneeni yön läpi.

ap

Vierailija
12/13 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli katkonainen yö, mutta periksi ei annettu. Aamuyöstä lapsi kävi jo heti itse nukkumaan, kun vain kippasi pitkälleen. Aamulla oma iloinen itsensä. :) olen kyllä tyytyväinen, muutama yö niin nukutaan kuin tukit!

Ap

Vierailija
13/13 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaan! Mulla on sama edessä viikonloppuna. nyt vuoden ja kaks kuukautta vanha tyttö on tällä viikolla lopettanut tissin päivisin, yöllä syödään vielä. Yllättävän helposti loppui nää päiväimetykset, ja tänään ekan kerran nukahti päiväunille itkemättä. Viikonloppuna alotetaan yösyöttöjen lopettaminen. Tsemppiä meille :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan