Finni takapuolessa! Treffit tänään!
Tänään pidempään tapailemani mies tulee luokseni ja ajattelin, että voisimme tehdä muutakin, kuin katsoa leffaa.. Sheivailin ja kuivaharjailin itseäni, jotta näyttäisin mahdollisimman hyvältä! Kun katselin itseäni peilistä, huomasin että minulla on takapuolessa VALTAVA finni!! Ja sen lisäksi muutama aivan pientä!! Mitä ihmettä teen? Auttakaa hyvät ystävät :D Mieshän juoksee karkuu, kun näkee ällöttävät finnit takapuolessani! Ei minulla IKINÄ ennen ole ollut moista noloa ongelmaa.. Pikaisia vinkkejä??
Kommentit (8)
Kiitos tästä kannustavasta viestistä :D!
tylsä tilanne :( Menee vibat itseltäkin, kun pitää miettiä ällöjen paiseiden peittelyä. Tuollaisessa tilanteessa, jos olen mennyt sänkyyn, olen suosinut pimeää ja perinteistä lähetyssaarnaaja-asentoa :)
Vinkki, mulla ongelman aiheuttaa keinokuitualushousut. Puuvillaisilla iho pysyy nättinä!
Tosi kurja tilanne kyllä! Ehkä pidän vielä tänään pöksyt jalassa ;)!
Täytyypi kokeilla noita puuvillaisia! Kiitos vinkistä!
Kai sitä nyt ekat panot voi ottaa lähetyssaarnaajassakin, niin ei siinä mitään paiseita perseessä huomaa.
ajatellut että naiset ja homot pyllistelee peilin edessä ilman housuja jotta näkee miltä tarjoilu oikein näyttää, ja totta se taitaa ollakin.
Kiusaus nyt ainakin on olemassa.
Onneks meidän muiden ei tartte persetarjoiluja miettiä. Jotenkin rauhottaa.
sen ison pois, ehtii kuivahtaa iltaan mennessä. Pieniä se ei edes huomaa kun sillä on ihan jotain muuta mielessä jos näkee sinut alasti ;)
siinä vaiheessa kun finnit häiritsee, pidä pöksyt jalassa.
Jos nyt puristelet tai ronkit, niin saattaa näyttää vielä pahemmalta illalla. Nuo persefinnithän ovat yleinen vitsinaihe nuoremilla miehillä, on nimittäin takaapäin naidessa aika etova näky, jos naisen perse pukkaa mätäpaiseita. Ei ehkä mikään kiihottavin ensikokemus, mutta jäät ainakin mieleen. Varo, ettei mies puristele tai hyväile paljaita pakaroitasi, saattaa purskahtaa mädät käsille...mmm, kuinka seksikästä.