Jos olisit reilu kolmekymppinen, hehkeä ja viriili
nuori nainen, niin mitä haluaisit syödä illalla töistä tullessasi? Jos pääsisit astumaan?
Ns. valmiiseen pöytään.
Tero
Kommentit (12)
mutta eroottishenkiseen vireeseen mut saisi varmaan helpoimmin hyvällä sushilla (ei stockan kylmähyllystä ostetulla koppuralla).
tärkeämpää kuin tämä:
Kerro mulle mitä tuossa Klikkaa mua TV-sarjassa tulee tapahtumaan, kilahtaako se Tommi Korpelan esittämän rehtorin vaimo Hannele (Mia Hafren) ihan totaalisesti vielä?
vaikkapa sienikeittoa. Pääruuaksi maistuisi tänään escaloppe milanese ja pasta, jälkiruokana menisi pannacotta ja marjat. Palanpainikkeeksi Valpolicella classicoa.
eli jos olisin viriili nuori nainen, minulla olisi ongelma. Ehkä siloin haluaisin syödä kevyesti salaattia ja muhkean tartarpihvin.
ja haluaisin vaikkapa hyvää kana-caesarsalaattia kuivan kuohuviiinin kera, jälkkäriksi vaikkapa creme brule'a tai jopa mutakakkua ja kermavaahtoa. Eli ei mitään monen ruokalajin illallista vaan lyhyemmän kaavan mukaan.
nuori nainen, niin mitä haluaisit syödä illalla töistä tullessasi? Jos pääsisit astumaan?
Ns. valmiiseen pöytään.Tero
Naan-leivän ja riisin ja mintturaidan kanssa. Nam.
Ja jälkiruuaksi sitruunasorbettia.
Tofua currykastikkeessa + riisiä, lisäksi mangosalaattia. Jälkiruokana jotain suklaista, vaikka itse juuri leipomasi suklaapulla.
kunnon maksapihvit, kermaista ja voista perunamuusia ja puolukkahilloa. Jälkkäriksi sitruunavaahto.
ja kunnon karjalanpaisti salaattilisukkein kelpaisi minulle oikein hyvin.
Myös muut haudutetut pataruoat maistuu.
Ei varmaan kovin naisellista...?
Mä en tiedäminkälainen on lihapullailme, mutta mä kuvittelen että se on sellainen toiveikas...