Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia roaccutan hoidosta? ja mitä maksaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis, en nyt tarkkaa hintaa muista, ajankohtaisen hinnan saat soittamalla apteekkiin...

kokemus suht ok jos ei oteta huomioon runsaita ja haitallisia sivuvaikutuksia, nyt käyttäneenä en enää lähtisi käyttämään, kuin äärimmäisessä pakossa!

Vierailija
2/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt tuon kuurin. Lukioaikan paha akne, ja Roacuttan oli pelastukseni. Eli kuurihan kestää noin puoli vuotta, aika rankka. Samaan aikaan on syötävä e-pillereitä (pakko) ja maksa-arvoja seurataan säännöllisin väliajoin. Huulet rohtuivat ja kuivuivat niin, että verta tihkui. JOten lääke on rankka, mutta se toimii 100% varmuudella. Ihan aluksi ei välttämättä heti näy tuloksia, mutta sitten kun parantuminen alkaa, mun iho oli ainakin kuulas ja pehmeä, olin kuin kuoriutunut perhonen. SUosittelen. Kuuri on kallis, KELAN korvausten jälkeen maksoi markka-aikaan vielä jotain 1000 markan tienoilla, mutta se oli joka pennin arvoista.

Olen miettinyt, että jos tyttärelleni tulee akne teini-iässä, josta hän kärsii, aion hoidatuttaaa sen kyseisellä lääkkeellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" JOten lääke on rankka, mutta se toimii 100% varmuudella." ei pidä paikkaansa. Lähes kaikki parantuvat, mutta joillain kuuri voidaan joutua uusimaan. Olisiko ollut niin että 4 viidestä parantuu ja yksi ei..

Kaikilla eivät myöskään sivuvaikutukset ole yhtä pahat, olin suorastaan yllättynyt kuinka helpolla pääsin. Iho kuivui kyllä ja huulet ja päänahka, mutta tulokseen verrattuna pikkujuttuja. Nyt on hyvä hetki aloittaa hoito, sillä se herkistää valolle, niin saa syötyä kuurin talven aikana. Nykyään Roaccutanista on olemassa myös halvempi rinnakkaislääke.

Vierailija
4/4 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen auttoi hetken, mutta kasvot alkoivat pian sen jälkeen kukkimaan entiseen tapaan. Vasta toinen kuuri auttoi pysyvästi, tosin edelleen tulee finnejä ja mustapäitä, mutta " akneksi" sitä tuskin enää voi kutsua. Kuuri on kallis, mutta voi maksaa nopeastikin itsensä takaisin, koska aknevoiteita, antibiootteja tai e-pillereitä ei enää aknen hoitoon tarvita. Ellen ihan väärin muista, yhden kuurin hinta on 1000 euroa, johon saa puolet kelan korvausta. Eli kokonaishinnaksi tulee n. 500 euroa/kuuri. Voin muistaa väärin hinnan, joten takuuseen en tuosta summasta mene. Kuurin voi määrätä vain ihotautilääkäri, ei siis tavallinen terveyskeskuslääkäri. Ehkäisystä on huolehdittava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän