Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lampaat ulkona ilman suojaa jo 2 kk

Vierailija
05.10.2011 |

Kotimme lähipellolla ovat lampaat olleet heinäkuun alusta saakka ulkona yötäpäivää. Pellolla ei ole minkäänlaista katosta tms.



Viime viikollakin oli se aivan järkyttävä syysmysky ja siellä ne lampaat olivat ilman mitään suojaa .



Pitäisiko kirjoittaa paikalliseen lehteen juttu ?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muut metsän eläimet on ulkona ilman suojaa...

Vierailija
42/42 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän