Lue keskustelun säännöt.
Lampaat ulkona ilman suojaa jo 2 kk
05.10.2011 |
Kotimme lähipellolla ovat lampaat olleet heinäkuun alusta saakka ulkona yötäpäivää. Pellolla ei ole minkäänlaista katosta tms.
Viime viikollakin oli se aivan järkyttävä syysmysky ja siellä ne lampaat olivat ilman mitään suojaa .
Pitäisiko kirjoittaa paikalliseen lehteen juttu ?
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kaikki muut metsän eläimet on ulkona ilman suojaa...