Hyvä + edullinen hammaslääkäri Helsingistä?
En ole aikoihin käyny, reikien paikkaus ja hammaskiven poisto pitäis tehdä
Kommentit (27)
Voin suositella Oma-hammaslääkäria Hakaniemessä; siellä olen saanut ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua etuhampaiden esteettisessä hoidossa! Uudet kruunut ovat upeat ja hammaslääkäri Hannaleena Valtanen-Bergqvist on oikea aarre; kertoo potilaalle kaikki mitä suussa tapahtuu ja lopputulos on mahtava!
Pitääkö megaklinikalle aikaa varattaessa tietää kauanko toimenpide kestää? Vai varata aika ainoastaan sille tunnille kun pääsee menemään?
Megaklinikka on tosiaan laadukas ja edullinen.
"Pitääkö megaklinikalle aikaa varattaessa tietää kauanko toimenpide kestää? Vai varata aika ainoastaan sille tunnille kun pääsee menemään?"
Eihän toimenpiteen pituutta välttämättä edes voi tietää, jos hampaista löytyy jotain ihmeellistä. Tunnin aikana varmasti hoitavat kaiken, mitä ehtivät (perustarkastukset jne.) Kannattaa kysyä suoraan sieltä lisätietoja.
http://www.tavaratalot.com/2011/11/megaklinikkafi.html
Fredrikinkadun Fredentissä oli hyväntuntuinen hammaslääkäri, Martola. Muilta osin asiakaspalvelu on osin tosi sekavaa ja epäystävällistä. Lisäksi tulee melko kalliiksi palvelusetelistä huolimatta. En suosittele.
Hammashoitajalle annettiin Fredentistä hyvissä ajoin varatessani klo 17 aika, jota he alkoivat perua viime tipassa, kun ovatkin kesällä paikalla vain klo 15 asti. Olivat vaan kirjanneet sekä puhelinnumeroni että sähköpostiosoitteeni väärin, joten en saanut viestiä ja tulin turhaan paikalle. Vika oli luonnollisesti minussa. Jäi kokemus, että eivät arvosta asiakkaan aikaa. Asiakkaita ilmeisesti riittää kaupungin palvelusetelisopimuspaikassa muutenkin.
Vastaanotosta maksamastani laskusta tuli postissa uusi lasku sekä minun osuudestani että toinen lasku Helsingin kaupungille osuudesta. Ehdin turhaan pelästyä, että ehtikö lasku mennä perintään. Asian selvittely aiheutti minulle turhaa lisävaivaa. Olivat kuulemma vahingossa lähettäneet minulle laskukopiot, mitä se nyt sitten tarkoittaakin.
Megaklinikkaa ainakin voin suositella ystävällisen henkilökunnan takia.
Hammashaltiat ja sielä Merja Sihvonen. Huumorintajuinen tyyppi. Hinnat samoissa kuin muuallakin yksityisellä.
Tikkurilan Oral tosi hyvä :) Itseäni pelottaa aina kamalasti ja siellä mukava hammaslääkäri otti huomioon pelkoni.
Mä en menisi sinne Megaklinikalle. Ei kauaakaan ole aikaa kun täällä oli ketju, jossa aloittajalle oli väitetty että hammas jossa oli reikä on pakko poistaa, ja samalla lykätty käyntikortti Megaklinikan hammaslääkärin toiselle työpaikalle joka sattui olemaan implanttiklinikka. Aloittaja ei kuitenkaan antanut samalla kerta apoistattaa hammasta ja meni kysymään toisen hammaslääkärin mielipiteen. Eikä sitä hammasta tarvinnut poistaa eikä edes juurihoitaa, tavallinen paikka riitti.
Eikä ole valitettavasti ainut huono kokemus jonka olen kuullult tai lukenut ko. paikasta.
Megaklinikasta oma kokemukseni oli juuri tuo, että tuhoavat useita terveitä hampaita kerrallaan, ja vaativat tästä tuhotyöstä rahaa. Suomalainen rehellisyys on asia, jota ei siitä paikasta löydy.
Itse suosittelen vanhaa meidän klinikkaa, nyk. Esteettinen hammas malminkartanossa, ihanat hoitajat, ajan saa helposti ja hinnat on kilpailu kysyset kun niillä käytössä tuntivelotua systeemi, eli korjataan niin paljon kun ehditään!
Megaklinikka on täysi kusetuspulju! älkää menkö sinne! omien kokemusten kautta voin sanoa, että pysykää poissa.
Suosittelisin Kai Aalto Albinissa Hakaniemessä, huippumies! Olen ollut asiakkaana n 15 v ja aina ihan kiva mennä. Hyvätuulinen ja hinnat ok
Itsellä hyviä kokemuksia gasellin hammaslääkäreistä. Vastaanotto on ihan keskustassa stockaa vastapäätä ja tuntuu, että ihan tosissaan välitetään potilaasta: http://www.gasellinhammaslaakarit.fi/
Täällä on oikein mukava henkilökunta ja laadukas hammashoito, olen käynyt kymmenisen vuotta. Ja hyvät hinnat
Medidentissä Kruunuhaassa semmonen lääkäri ku Seppo Lindroos. Ei se kyl mikään halpis ollu tyyliin megaklinikka, mut ihana ja mukava tyyppi, sai mutki rentoutumaan vaiks oonki tällainen hammaslääkäri jännittäjä :D :D :D
Minä olen ainakin saanut täältä hyvää hoitoa ja ystävällistä palvelua.
http://www.koskelanhammas.fi/
Pieni ja mukava paikka Helsingin Käpylässä.