Hyvä + edullinen hammaslääkäri Helsingistä?
En ole aikoihin käyny, reikien paikkaus ja hammaskiven poisto pitäis tehdä
Kommentit (27)
Paras lääkäri Helsingin keskustassa on Jori Vahter. Suosittelen lämpimästi! Tosi mukava ja ystävällinen lääkäri. Mulla oli neljä paikkausta eikä sattunut yhtään. Lääkäri kertoi koko ajan, mitä hän tekee. Mulla on aina ollut hammaslääkäripelko, mutta nyt ei oo enää :)
Megaklinikkaa en suosittele, olen suun terveydenhuollossa töissä ja kuullut ja nähnyt paljon huonoa. Esim. paikat vaan läntätty hampaaseen, ei siis viimeistelyä jne. Kävin myös itse vuosia sitten siellä hammaskivenpoistossa ja työnjälki oli huonoa, ellei jopa surkeaa, lisäksi kivuliasta. Jos jotain positiivista pitää etsiä, niin käynti oli nopea...
Mäkin komppaan Hannaleenaa! Menisin vaikka Kuusamoon hänen perässään! Niin taitava ja paikat tuntuvat hyvältä! Aiemmin tuli joka vuosi reikiä ja ikenet vuotivat. Nyt suu tuntuu hyvältä ja olen innostunut hampaiden pesusta!
Itäväylän hammaslääkärit Itiksen kauppakeskuksessa on ollut oma vakiopaikkani jo yli 10v. Suht' pieni firma ja ystävällinen palvelu. Neljä viisaudenhammasta poistettu siellä ja kaikki meni niinkuin pitikin. Etenkin hammaslääkäri Kirsi Puomila on ollut ihan huippu.
Megaklinikka oli ennen mielestäni edullinen, viidessä vuodessa hinnat karkeasti tuplaantuneet ja samalla kelakorvaus pienentynyt, niin kokonaisuudessaan kolminkertainen hinta itselle. Kun ottaa lisäksi huomioon, että työn jälki on tyypillisesti korkeintaan tyydyttävää, eli heikko viimeistely ja paikat ei kestä jne, niin ei kyllä ole oikein tyydyttävää enää hinta-laatu suhde. Tänään viimeksi kävin ja tais jäädä viimeiseksi kerraksi.
PuuMedi hammaslääkäriasema Vantaalla Korsossa hoitaa terveyskeskushinnalla.
On ystävällinen palvelu ja helppo tulla Helsingistä esim. junalla, on kävelymatkan päässä Korson asemasta.