Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä + edullinen hammaslääkäri Helsingistä?

Vierailija
04.10.2011 |

En ole aikoihin käyny, reikien paikkaus ja hammaskiven poisto pitäis tehdä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuuMedi hammaslääkäriasema Vantaalla Korsossa hoitaa terveyskeskushinnalla.

On ystävällinen palvelu ja helppo tulla Helsingistä  esim. junalla, on kävelymatkan päässä Korson asemasta.

Vierailija
22/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääkäri Helsingin keskustassa on Jori Vahter. Suosittelen lämpimästi! Tosi mukava ja ystävällinen lääkäri. Mulla oli neljä paikkausta eikä sattunut yhtään. Lääkäri kertoi koko ajan, mitä hän tekee. Mulla on aina ollut hammaslääkäripelko, mutta nyt ei oo enää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huonoja kokemuksia megaklinikasta? Itsellä vain positiivisia.

Vierailija
24/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megaklinikkaa en suosittele, olen suun terveydenhuollossa töissä ja kuullut ja nähnyt paljon huonoa. Esim. paikat vaan läntätty hampaaseen, ei siis viimeistelyä jne. Kävin myös itse vuosia sitten siellä hammaskivenpoistossa ja työnjälki oli huonoa, ellei jopa surkeaa, lisäksi kivuliasta. Jos jotain positiivista pitää etsiä, niin käynti oli nopea...

Vierailija
25/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin komppaan Hannaleenaa! Menisin vaikka Kuusamoon hänen perässään! Niin taitava ja paikat tuntuvat hyvältä! Aiemmin tuli joka vuosi reikiä ja ikenet vuotivat. Nyt suu tuntuu hyvältä ja olen innostunut hampaiden pesusta!

Vierailija
26/27 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäväylän hammaslääkärit Itiksen kauppakeskuksessa on ollut oma vakiopaikkani jo yli 10v. Suht' pieni firma ja ystävällinen palvelu. Neljä viisaudenhammasta poistettu siellä ja kaikki meni niinkuin pitikin. Etenkin hammaslääkäri Kirsi Puomila on ollut ihan huippu.

Vierailija
27/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megaklinikka oli ennen mielestäni edullinen, viidessä vuodessa hinnat karkeasti tuplaantuneet ja samalla kelakorvaus pienentynyt, niin kokonaisuudessaan kolminkertainen hinta itselle. Kun ottaa lisäksi huomioon, että työn jälki on tyypillisesti korkeintaan tyydyttävää, eli heikko viimeistely ja paikat ei kestä jne, niin ei kyllä ole oikein tyydyttävää enää hinta-laatu suhde. Tänään viimeksi kävin ja tais jäädä viimeiseksi kerraksi.