Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän kouluikäiset lapset tekee yksin kotona, esim. sairastellessa?

Vierailija
04.10.2011 |

Meidän 10 v. on ensimmäistä kertaa kipeänä niin, ettei mene kouluun. Tai siis tänään oli jo kotona, ja ilmeisesti myös huomenna. Aamupäivä meni ihan hyvin telkkarin ja tietokoneen äärellä. Vähän muisti syödäkin, kun olin laittanut jotain pientä valmiiksi. (leipää ja hedelmiä, mutta ruokaa ei lämmittänyt mikrossa, vaikka ehdotin). Iltapäivällä alkoi tulla ikävä, ja lapsi soittelikin pari kertaa töihin. Hyvin meni kaikenkaikkiaan.

Äsken nukkumaan mennessä mietti, että mitä sitä huomenna tekisi, että saisi ajan kulumaan nopeasti. Vähän pelotti kuulemma tänään olla yksin niin pitkään.

Toivottavasti huominen menisi yhtä hyvin kuin tänäänkin.

Mitä teidän koululaiset tekee päivisin yksin ollessa?

Yleensä meidän koululainen on jonkun kaverin kanssa iltapäivisin koulun jälkeen, joten todella harvoin on ollut ihan yksin kotona.

Viime vuonna olin vielä hoitovapaalla, joten olin itse kotona päivät, mutta nyt syksyllä aloitin taas työt, joten tämä kaikki on meille uutta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee, piirtää, katsoo leffoja, on koneella.

Mutta esim. flunssaisena taitavat nukkua suurimman osan päivästä. Jos taas esim. vatsatauti, jaksavat olla enemmän valveilla ja just vaikka katsoa leffoja.

Isovanhemmat asuvat kaukana, mutta soittelevat lapsille tai lapset heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla